صفحه کابینت

صفحه طرح کورین

صفحه کابینت طرح کورین

صفحه طرح کورین با انواع مدلهای رنگ تیره و روشن مناسب برای استفاده در کابینت های سبک ممبران، ساده، کلاسیک و … در سمپل رنگ بندی وجود دارد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت دارای انواع مختلفی می باشد. جنس های مختلفی از صفحات در بازار ایران به فروش می رسند. هر کدام از این محصولات بسته به نوع جنس و کیفیت با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. یکی از مدل های صفحات که در چند سال اخیر بسیار پر فروش بوده کورین است. این محصولات از سنگ های مصنوعی است. مقاومت این محصولات بالا بوده و دارای رنگ های زیبا و متنوع با طرح کورین می باشد. در کنار این ویژگی های مثبت، صفحه کابینت کورین دارای چندین ویژگی منفی نیز می باشد. اصلی ترین نکته درباره این محصولات قیمت فروش بالای آنها میباشد. این محصولات دارای انواع ایرانی و خارجی می باشد. نرخ فروش آنها در مقایسه با سایر جنس های صفحه کابینت بسیار بالا است.

صفحه کابینت ام دی اف یکی دیگر از مدل های پر فروش در ایران است. ویژگی های مثبت این محصولات نیز شامل تنوع طرح و رنگ، تنوع سایز، روکش ضد آب، وزن سبک و نصب آسان و قیمت بسیار مناسب است. البته در صورتی که این محصولات توسط تولیدی معتبری عرضه نشوند و از کیفیت تولید خوبی برخوردار نباشند ضد آب و مقاوم نخواهد بود. نمونه های با کیفیت صفحه با طرح کورین جایگزین بسیار مناسبی برای صفحات کورین هستند. کارخانه های ایرانی انواع صفحه کابینت را با طرح های مشابه کورین تولید می کنند.

در صورتی که قصد خرید صفحه کابینتی با روکش ضد آب، طرح سنگ کورین با قیمت مناسب را دارید، صفحه طرح کورین ام دی اف انتخاب بسیار مناسبی است.

صفحه کابینت طرح کورین تیره
صفحه کابینت کرم شنی

خرید عمده صفحه کابینت

برای خرید صفحه طرح کورین به صورت عمده و مستقیم می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. برین چوب محصولات خود را با استفاده از متریال درجه ۱ ایرانی و خارجی تولید می کند. به همراه هر یک از صفحات این برند کد رهگیری و شناسه اصالت محصولات ارائه می شود. با استفاده از این کد ها می توانید در صورت وجود نارضایتی از کیفیت تولید محصولات، نسبت به مرجوع کردن کالا اقدام نمایید. اطلاعات دیگر در رابطه با قیمت محصولات و ثبت سفارش خرید از طریق تماس با بخش فروش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا