صفحه کابینت

صفحه روی کابینت MDF

صفحه روی کابینت مغز MDF

صفحه روی کابینت MDF با انواع مغز ایرانی و خارجی عرضه می شود. عرضه به صورت عمده و با قیمت نمایندگی انجام می گردد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت دارای انواع مختلفی می باشد. نوع تولید شده با مغز MDF خام بیشترین میزان تولید و به کارگیری راد در کشور دارد. این محصولات در حال حاضر توسط کارخانه های مختلف ایرانی تولید می شود. کیفیت بالا و قیمت مناسب تولیدات کارخانه های ایرانی باعث شده است که صادرات برندهای داخلی صفحه روی کابینت MDF به کشور های همسایه صورت بگیرد. صفحه روی کابینت با مغز ام دی اف خام با انواع طرح و رنگ متنوع، ابعاد گوناگون و قیمت مناسب عرضه می شود. این محصولات ضد آب بوده و مقاومت بالایی در برابر نفوذ حرارت و رطوبت دارند. دارای بودن تمامی این ویژگی های مثبت در کنار قیمت بسیار مناسب باعث شده است که صفحات از آمار فروش بالایی برخوردار باشند.

یکی از بزرگترین تولید کنندگان صفحه روی کابینت MDF و پلی وود در ایران کارخانه برین چوب اردبیل است. این مرکز انواع مختلف صفحات را با قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه می کند. تولیدات این کارخانه با انواع مغز خام MDF ایرانی و خارجی، پلی وود و غیره انجام می شوند. عرضه این محصولات به صورت عمده و با قیمت مناسب صورت می گیرد. تنوع رنگی محصولات این برند بسیار بالا بوده و بیش از ۷۰ رنگ مختلف با طرح های متنوع را عرضه می کند. رنگ بندی های این محصولات را می توانید از بخش کاتالوگ رنگ بندی صفحه کابینت مشاهده نمایید. این کارخانه صفحات روی کابینت را با ابعاد سفارشی و سایزهای استاندارد عرضه می کند.

خرید صفحه کابینت MDF

برای خرید صفحه روی کابینت MDF با ابعاد استاندارد و یا تولید با ابعاد سفارشی می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه راهنمایی های لازم در خصوص لیست قیمت محصولات، زمان بندی ارسال بار و شرایط ثبت سفارش به همکاران و مشتریان گرامی می باشند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا