صفحه کابینت

رنگ بندی صفحه کابینت ضد آب

رنگ بندی جدید صفحه کابینت ضد آب

رنگ بندی صفحه کابینت ضد آب و دانلود فایل پی دی اف سمپل با لینک مستقیم. رنگ بندی صفحه کابینت ضد آب شامل انواع طرح های چوبی، سنگ و غیره است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت به عنوان میزکار اصلی در کابینت استفاده می شود. این بخش از کابینت باید دارای مقاومت بالایی باشد. ضد آب بودن صفحه کابینت به علت تماس این بخش با انواع مواد شوینده، رطوبت و غیره اهمیت زیادی دارد. به همین علت متریالی که ضد آب هستند و عایق حرارت و رطوبت می باشند، طرفداران بیشتری برای استفاده دارند. صفحه کابینت ام دی اف یکی از انواع صفحاتی است که بعنوان صفحه ضد آب کاربرد دارد. روکش اچ پی ال به کار رفته در تولید این محصولات عایق بسیار خوبی در برابر نفوذ رطوبت است. این روکش ها مقاومت بالا و تنوع رنگ خوبی دارند. به همین دلیل صفحات تولید شده با آنها دارای تنوع رنگ بندی بالایی هستند.

دانلود فایل PDF کاتالوگ رنگ بندی صفحه کابینت

یکی دیگر از صفحات تولید شده با روکش ضد آب اچ پی ال، صفحات با مغز پلی وود می باشد. پلی وود ترکیب ویژه ای از چوب و پلاستیک است. صفحه کابینت با مغز پلی وود هم از نظر مغز اصلی و هم روکش بیرونی کاملاً ضد آب و عایق رطوبت می باشد. رنگ بندی صفحه کابینت ضد آب پلی وود نیز تکمیل بوده و سمپل رنگ بندی این محصولات نیز شامل انواع صفحات با طرح چوب، طرح سنگ، طرح کتان، شنی، طرح کورین و غیره است.

صفحه کابینت طرح سنگ تیره
صفحه کابینت سیروس مرمر
صفحه کابینت طرح کورین کرم شنی

خرید صفحه کابینت ضد آب

برای خرید انواع صفحه کابینت ضد آب ام دی اف و یا پلی وود با روکش اچ پی ال با شماره های بخش فروش کارخانه برین چوب تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش هر روز از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات لازم درباره لیست قیمت محصولات، تخفیف های ویژه خرید عمده، ارسال کاتالوگ و نمونه رنگ، شرایط ثبت سفارش، شرایط اخذ نمایندگی و غیره می باشند. سفارشات شما پس از ثبت در بخش فروش در کوتاه ترین زمان تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا