صفحه کابینت

خرید مستقیم صفحه کابینت

خرید عمده و مستقیم صفحه کابینت

خرید مستقیم صفحه کابینت به صورت عمده و مستقیم با قیمت مناسب از طریق تماس با بخش فروش کارخانه صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

کارخانه های ایرانی انواع صفحه کابینت را با متریال و رنگ و طرح متعدد تولید و به بازار عرضه می کنند. این محصولات با قیمت های مختلف و توسط نمایندگی های پخش به فروش می رسند. خرید و فروش این محصولات به صورت عمده و خرده در مراکز فروش سراسر کشور صورت میگیرد. در حال حاضر بیشترین آمار فروش صفحه کابینت در کشور مربوط به صفحات تولید شده با روکش ضد آب اچ پی ال است. این محصولات با دو نوع مغز خام ام دی اف و پلی وود تولید می شوند. صفحه کابینت های ضد آب HPL با انواع سایز های استاندارد و سفارشی در طرح های چوبی، طرح سنگ، ساده و غیره به فروش می رسد.

صفحه کابینت ام دی اف برین چوب

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با روکش اچ پی ال و مغز ام دی اف و پلی وود است. تولیدات این برند با دو سایز استاندارد و سفارشی تولید می شود.

ابعاد استاندارد صفحه کابینت:

  • عرض ۶۰ سانتیمتر
  • طول ۴۱۰ سانتیمتر
  • ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتر

ابعاد سفارشی صفحه کابینت:

  • عرض ۶۵ تا ۱۲۰ سانتیمتر
  • طول ۳۶۰ تا ۴۰۹ سانتیمتر
  • ضخامت ۵ به بالا

سمپل رنگ بندی صفحه کابینت برند برین چوب شامل بیش از ۷۰ سنگ متنوع با طرح سنگ، کورین، چوب، شنی، ساده با انواع روکش های براق، برفی، متالیک و برجسته است. فایل پی دی اف رنگ بندی این محصولات را می توانید از بخش کاتالوگ رنگ صفحه کابینت دانلود کنید.

خرید مستقیم صفحه کابینت

برای خرید صفحه کابینت این برند به صورت عمده و مستقیم با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز از جمله لیست قیمت محصولات را در اختیار شما قرار خواهند داد. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا