صفحه کابینت

جدیدترین طرح صفحه کابینت

جدیدترین طرح صفحه کابینت ضدآب

جدیدترین طرح صفحه کابینت با مدلهای طرح سنگ، طرح چوب، ساده، طرح کورین و غیره را به صورت فایل پی دی اف دانلود کنید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ها بخش بسیار مهمی از طراحی کابینت است. این بخش دارای مقاومت بالا و طراحی زیبا باشد. زیرا کیفیت این بخش مستقیم بر طول عمر کابینت تاثیر دارد. در صورتی که متریال به کار رفته بعنوان صفحه کابینت مقاومت بالایی نداشته باشد و یا در برابر نفوذ رطوبت عایق نباشد، در مدت کوتاهی نفوذ رطوبت به سایر بخش ها سبب فرسایش کابینت خواهد شد. همچنین زیبایی طراحی این بخش نیز تاثیر بسیاری در شکیل و شیک تر شدن صفحه کابینت دارد. جدیدترین طرح صفحه کابینت با روکش ضد آب و خاصیت ضد آب بودن را می توانید در سمپل رنگ بندی صفحات مغز ام دی اف مشاهده کنید.

صفحه کابینت MDF طرح سنگ شنی
صفحه کابینت طرح سنگ تیره

صفحه کابینت ام دی اف از مغز ام دی اف خام و روکش اچ پی ال تشکیل می شوند. مغز ام دی اف به کار رفته در تولید این محصولات وزن سبک و مقاومت بالایی دارند. روکش اچ پی ال به کار رفته نیز باعث ایجاد حالت ضد آب و عایق رطوبت و حرارت می شود.

صفحه کابینت رنگ سامان یولی برین چوب
صفحه کابینت کرم شنی

همچنین روکش های HPL استفاده شده در تولید صفحه کابینت دارای جدیدترین طرح های صفحه کابینت با طرح های چوب، سنگ، ساده، شنی و غیره است. صفحه کابینت اچ پی ال از نظر تنوع طرح از متنوع ترین و جدیدترین صفحات موجود در بازار است.

صفحه کابینت آلتین جویز
صفحه کابینت بالتیمور

خرید صفحه کابینت

برای خری انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز به همکاران و مشتریان گرامی هستند. لیست قیمت محصولات، شرایط تولید صفحه کابینت با ابعاد سفارشی، ابعاد استاندارد صفحات، زمان بندی ارسال بار، تخفیفات ویژه فصل و تخفیفات بر اساس حجم سفارش و غیره از طریق تماس با این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا