ام دی اف 3 میل

تولید کننده ۳ میل پرینتی

تولید کننده ام دی اف 3 میل پرینتی

تولید کننده ۳ میل پرینتی در کشور شرکت برین چوب می باشد. این مرکز انواع ۳ میل پرینتی را با مغز ایرانی و خارجی تولید و عرضه می کند.

نوشته های مشابه

ام دی اف ۳ میل پرینتی از پرینت کردن رنگ روکش مخصوص روی ورق خام با ضخامت ۳ میلیمتر تولید می شود. این محصولات نسبت به انواع نمونه های ملامینه و کاغذی مقاومت بالاتری دارند. به علت روکش چاپی ورقها امکان جدا شدن روکش مانند مدلهای ملامینه در صفحات پرینتی وجود ندارد. ساخت این محصولات در رنگ های ساده و بدون رگه صورت می گیرد. بیشترین آمار عرضه و خرید در بازار مربوط به ۳ میل سفید ساده است.

در حال حاضر چندین تولید کننده ایرانی انواع مختلف از این محصول را با قیمت و درجه کیفی متفاوت به بازار عرضه می کنند. استفاده از رنگ روکش با دوام، به کار بردن ام دی اف خام باکیفیت در تولید ۳ میل پرینتی مرغوب تاثیر زیادی دارد. در حال حاضر تولید کننده های ایرانی از مغزی خام ایرانی و خارجی با برند های مختلف برای ساخت انواع ام دی اف با ضخامت ۳MM استفاده میکنند. با ساخت ورق ۳ میل با هر نوع ورق ایراین و یا خارجی امکان تغییر قیمت نهایی محصول وجود دارد.

کارخانه ۳ میل پرینتی

کارخانه برین چوب اولین تولید کننده انواع ورقهای چوب مصنوعی از جمله ام دی اف ۳ میل پرینتی در استان اردبیل می باشد. این مجموعه به عنوان بزرگترین تولید کننده این محصولات در غرب کشور نیز شناخته می شود. برین چوب در تولید محصولات خود از انواع مغز خام پویا، رهاسان، واناچای، سوماترا و غیره استفاده می کند. به کارگیری مواد اولیه با کیفیت و ساخت در خطوط تولید مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا باعث شده است تا محصولات این برند از نظر کیفی در کشور کم نظیر باشد. برین چوب ورقهای ۳ میل پرینتی خود را به صورت عمده و پالتی (پالتهای ۲۵۰ عددی) و با مناسب ترین قیمت به فروش میرساند. برای کسب اطلاعات بیشتر مانند شرایط خرید مستقیم، لیست نمایندگی های سراسر کشور، قیمت فروش ۳ میل به روز و غیره می توانید با پل های ارتباطی اعلام شده تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا