صفحه کابینتفیلم

بهترین صفحه کابینت بازار + فیلم

بهترین صفحه کابینت بازار ایران

فیلم کامل تولید بهترین صفحه کابینت بازار کارخانه برین چوب را مشاهده کنید. این مرکز محصولات خود را با قیمت جدید و ارزان ارائه می کند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت برین چوب

کارخانه برین چوب بزرگترین تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف و ورق ۳ میل پرینتی در شمالغرب کشور می باشد. این مجموعه پس از نزدیک ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه چوب، فعالیت خود را به عنوان تولید کننده انواع صفحات چوب مصنوعی در نیمه دوم سال ۹۸ آغاز کرد. محصولات تولید شده توسط این برند در حال حاضر در تمامی شهرهای ایران و چندین کشور همجوار به فروش می رسند. این میزان استقبال خریداران حوزه چوب نشان دهنده درجه کیفی تولیدات این برند است. دستگاه آلات خطوط تولید صفحات برین چوب مجهز به آخرین و بهترین تکنولوژی روز دنیاست.

ویژگیهای صفحه کابینت برین چوب

امکان تولید در ابعاد سفارشی

ابعاد استاندارد صفحه کابینت این برند ضخامتهای ۳ و ۵ سانتیمتر با عرض ۶۰ سانت و طول ۴ متر و ۱۰ سانتیمتر است. که این ابعاد، اندازه های استاندارد موجود در بازار معاملات کشور میباشد. برین چوب امکان تولید محصولات را در ابعاد متفاوت به صورت سفارشی را برای مشتریان فراهم کرده است. در صورت نیاز به تهیه صفحاتی با ابعاد بزرگتر یا کوچکتر از سایز استاندارد بازار میتوانید سفارش تولید را در تیراژ مشخص ثبت کنید.

امکان تولید در ابعاد سفارشی

بیش از ۷۰ نوع رنگ و طرح

صفحه کابینت برین چوب با مغز ایرانی و خارجی و روکش های با کیفیت با بهترین طرح و رنگ تولید شده اند. سمپل صفحات تاپس کارخانه شامل حدود ۷۰ رنگ متنوع و زیبا در دو نوع مات و براق میباشد. جدیدترین مدلهای بازار در سبکهای ساده و مدرن و کلاسیک و غیره در دسته رنگی محصولات وجود دارد. تولید نمونه هایی با بهترین طرحها برای پاسخگویی به انواع سلایق و نیازهای خریداران است.

بیش از 70 نوع رنگ و طرح

بسته بندی شیک و زیبا

صفحه کابینتهای این برند با بسته بندی با آرم Barin choob به بازار عرضه میشوند. بسته بندی مناسب پالتها از آسیب در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و غیره ایمن می سازد. همچنین از ایجاد خط و خش روی صفحات در هنگام بارگیری و جا به جایی جلوگیری میکند.

بسته بندی شیک و زیبا

پالت بندی و بارگیری آسان

پالت بندی صفحه کابینت های ۵ سانتی به صورت ۲۱ تایی و صفحات ۳ سانتی ۱۴ تایی میباشد. پالت بندی اصولی در تعداد استاندارد باعث آسان تر شدن پروسه بارگیری شده است. این نکته برای خریدران بسیار حائز اهمیت است زیرا بارگیری اصولی و پالت بندی مقاوم از آسیب زدن به محصولات در هنگام جا به جایی جلوگیری میکند.

پالت بندی و بارگیری آسان

ارسال در کمترین زمان

زمان تحویل سفارشات معمولا بستگی به تیراژ و نوع محصول دارد. برای مثال ممکن است  ارسال بارهایی با ابعاد سفارشی بیشتر طول بکشد. اما به طور کلی پروسه تولید، بسته بندی، بارگیری و ارسال محصولات از لحظه ثبت سفارش در کمترین زمان صورت می گیرد. زمان دقیق ارسال و تحویل بار در هنگام ثبت سفارش به اطلاع خریدار میرسد.

ارسال در کمترین زمان

شناسنامه اصالت کالا و کد رهگیری با برند برین چوب

شناسنامه اصالت کالای موجود در بسته بندی هر محصول بزرگترین وجه تمایز محصولات این برند در مقایسه با سایر نمونه های ایرانی و خارجی موجود در بازار است. هر یک از صفحات برین چوب به صورت مجزا دارای یک کد رهگیری هستند. با استفاده از این کد رهگیری و شناسنامه اصالت کالا می توانید در صورت بروز هرگونه نارضایت از کیفیت تولید، محصول را مرجوع کنید. این طرح برای اولین بار در کشور توسط برین چوب اجرا میشود که شروع این طرح مهر تاییدی بر ادعای برین چوب درباره کیفیت درجه یک تولیدات خود است.

شناسنامه اصالت کالا و کد رهگیری با برند برین چوب

قیمت استثنایی

بزرگترین نکته مثبتی که درباره صفحه کابینتهای این تولیدی بزرگ، پس از کیفیت بالای آنها وجود دارد قیمت بسیار مناسب و استثنایی آن است. قیمت فروش این محصولات نسبت به درجه کیفی خود محصول و همچنین در مقایسه با سایر نمونه های موجود در بازار بسیار مناسب می باشد. برین چوب همواره سعی دارد تا با ارائه بهترین با مناسب ترین قیمت بالاترین میزان رضایت را از سوی مشتریان کسب نماید. و تا به امروز در این امر بسیار موفق عمل کرده است.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا