ام دی اف 3 میل

ام دی اف ۳ میل UV

ام دی اف 3 میل روکش UV

ام دی اف ۳ میل UV با مقاومت بالا و ماندگاری هر چه بیشتر رنگ توسط برین چوب عرضه می شود. خرید این محصولات به صورت عمده امکان پذیر است.

نوشته های مشابه

ام دی اف ۳ میل برای ساخت لوازم تزئینی، دکوری و کاربردی استفاده می شود. این محصولات را همچنین برای تکمیل کابینت و کمد و غیره که با استفاده از ام دی اف سایز ۱۶ میل تولید می شود نیز به کار میبرند. معمولا ام دی اف ۳ میل را در ایران به روش پرینتی و در رنگ سفید استفاده می کنند. سفید پرینتی از نمونه های روکش شده و ملامینه پرفروش تر است. ورقهای پرینتی همانطور که از نام آن ها مشخص است از پرینت کردن لایه رنگ بر روی ورق خام ام دی اف تولید می شود. در حقیقت ورق ۳ میل Print شده از ام دی اف خام، رنگ روکش و یک لایه UV تشکیل شده است.

تولید این محصولات شامل چندین مرحله مختلف است. در ابتدا متریال و مواد اولیه باید درجه یک و با کیفیت باشد. صاف و یکدست بودن ورق خام به کار رفته در تولید بر روی یکدست شدن رنگ آمیزی آن تاثیر دارد. همچنین کیفیت رنگ روکش و لاک UV مخصوص نیز در مقاومت کار تاثیر مستقیم و اساسی دارد. ام دی اف خام پس از پرینت شدن و طی کردن مراحل پخت و خشک سازی رنگ توسط روکش مخصوص پوشانده می شوند. این روکش از جنس یو وی (UV) بوده و برای بالا بردن مقاومت محصول افزوده می شود. اضافه کردن روکش UV برای جلوگیری از ریخته شدن رنگ ان به ورق ۳ میل رنگ آمیزی شده اضافه می شود.

ام دی اف UV دار برین چوب

کارخانه برین چوب تولید کننده ام دی اف ۳ میل پرینتی است. این کارخانه محصولات خود را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب به بازار عرضه می کند. تمامی مواد اولیه به کار رفته اعم از ورق ام دی اف خام ۳ میل، رنگ روکش مخصوص و لاک UV از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. خطوط تولید کارخانه برین چوب مجهز به دستگاه آلاتی با تکنولوژی روز دنیا می باشند که باعث می شود کیفیت تولید محصولات بسیار بالا باشد. برین چوب ورق ۳ میل سفید پرینتی UV خود را با قیمت مناسب، کیفیت بالا، بدون ریزش رنگ، با سطح صاف و بدون تابیدگی عرضه می کند. برای ثبت سفارش خرید و اطلاع از لیست قیمت محصولات با شماره های بخش فروش تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا