ام دی اف 3 میل

ام دی اف ۳ میل سفید واناچای

ورق ام دی اف 3 میل سفید واناچای

ام دی اف ۳ میل سفید واناچای با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت عمده و پالتی به قیمت درب کارخانه عرضه می شود.

نوشته های مشابه

ام دی اف ۳ میل سفید بیشترین میزان مصرف را در بین تمامی رنگ و طرحهای موجود در بین این ورق ها را دارد. برای ساخت این محصولات از انواع صفحات خام خارجی مانند سوماترا و واناچای و نمونه های ایرانی مانند رهاسان و ورق خام پویا استفاده می کنند. در حال حاضراکثر تولید کنندگان ایرانی ورق ۳mm را به صورت پرینتی عرضه می کنند. نوع پرینتی این محصولات همانطور که از نام آن ها نیز مشخص است به روش چاپ رنگ بر روی MDF ساده تولید میشود. ساخت ام دی اف ۳ میل پرینتی فقط در رنگهای ساده و بدون طرح صورت می گیرد. رنگ سفید این نوع از سه میل ها نیز بیشتر از سایر رنگها عرضه و فروش دارد.

استفاده از مغز خام با کیفیت تاثیر بسیار زیادی در ساخت ۳ میل پرینتی مقاوم و مرغوب دارد. MDF خام خارجی واناچای یکی از نمونه های وارداتی باکیفیت و پرمصرف در ایران میباشد. این محصول را می توان از معروفترین مارکهای ام دی اف خام وارداتی در کشور دانست. ام دی اف خام برند واناچای از کشور تایلند واردات میشود. با وجود بالاتر بودن قیمت این محصولات به دلیل درجه کیفی مطلوبی که دارند واردات آن ها به کشور همچنان صورت می گیرد. انواع ام دی اف ۳ میل پرینتی سفید و رنگی با استفاده از این MDF خام تولید و با برندهای مختلف به بازار عرضه می شود.

۳ میل پرینتی برین چوب

یکی از بهترین برند های تولید کننده انواع ورق ۳ میل سفید پرینتی با خام واناچای شرکت برین چوب می باشد. ورقهای عرضه شده توسط برین چوب در ابعاد ۱۸۳ × ۲۴۴ تولید می شوند. پالتهای ۳ میل پرینتی این برند شامل ۲۵۰ عدد ام دی اف است. فروش محصولات در این مرکز به صورت عمده و پالتی میباشد. برای اطلاع از شرایط خرید ورق ۳ میل پرینتی واناچای رنگی یا سفید و دریافت لیست قیمت محصولات با شماره های اعلام شده تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا