ام دی اف 3 میل

ام دی اف ۳ میل سفید براق

ورق ام دی اف 3 میل سفید براق

ام دی اف ۳ میل سفید براق برین چوب به صورت عمده به فروش می رسد. فروش به قیمت ویژه برای خرید ام دی اف ۳ میل به مدت محدود انجام می شود.

نوشته های مشابه

جدیدترین نوع ورق ام دی اف ۳ میل تولید شده در ایران نوع پرینتی این محصولات هستند. ورق ۳ میل پرینتی از پرینت کردن یک لایه رنگ مخصوص سفید بر روی ورق ام دی اف خام تولید می شود. ساخت این محصولات در چندین مرحله صورت می گیرد. این مراحل شامل پخش رنگ به صورت یکرنگ و خشک سازی آن در چند مرحله و افزودن لایه محافظ یو وی است. رنگ آمیزی و خشک کردن یا اصطلاحا پخت رنگ به صورت چندین باره و در چند مرحله سبب ماندگاری، استحکام و یکدست شدن هرچه بیشتر رنگ سفید بر روی ورق ۳ میل می شود. لاک UV نیز در مرحله آخر و به عنوان تثبیت کننده و محافظ به عنوان لایه آخر به محصول اضافه می شود.

نوع رنگ و لایه UV خود دارای حالت براق هستند. به همین تمامی ورق های ام دی اف ۳ میل سفید پرینتی با روکش براق به فروش می رسد. ورق ام دی اف ۳ میل پرینتی سفید ممکن است توسط کارخانه های مختلف با ابعاد متفاوتی تولید شوند. ابعاد استاندارد و معمول این محصولات در بازار ۱۸۳×۲۴۴ می باشد. کارخانه های ایرانی برای تولید ورقهای ام دی اف ۳ میل براق از انواع مغز خام ایرانی و خارجی استفاده می کنند. هر کدام از این محصولات ممکن است به فراخور نوع مواد اولیه، کیفیت تولید و کارخانه تولید کننده به قیمت های مختلفی به فروش برسند.

۳ میل براق برین چوب

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع فرآورده های ام دی اف از جمله ام دی اف سفید یک رو ۱۶ میل، ام دی اف ۳ میل سفید پرینتی، صفحه کابینت ام دی اف، صفحه کابینت پلی وود و غیره می باشد. ام دی اف ۳ میل سفید براق این برند با استفاده از متریال درجه یک تولید و در پالتهای ۲۰۰ تایی عرضه می شود. برای خرید این محصولات و یا اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا