صفحه کابینت

صفحه کابینت خام خارجی

صفحه کابینت ام دی اف خام خارجی

صفحه کابینت خام خارجی تولید شده با ام دی اف خام وارداتی درجه ۱ به صورت عمده و مستقیم با ابعاد سفارشی و استاندارد عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف یکی از پر فروش ترین مدلهای صفحه کابینت در کشور است. این محصولات دارای قیمت فروش مناسب، تنوع سایز، امکان تولید در انواع مدلها، تنوع طرح و رنگ و ویژگی های مثبت دیگر باعث شده است تا آمار فروش این محصولات در کشور بالا باشد. کاخانه های مختلف ایرانی، انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف را تولید و عرضه می کنند. صفح کابینت از نظر متریال و مواد اولیه نیز دارای تنوع بالایی هستند. انواع صفحات با مغز ایرانی با برندهای مختلف و صفحه کابینت خام خارجی با انواع ام دی اف های مختلف در بازار وجود دارد.

صفحه کابینت خام خارجی برین چوب

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با روکش اچ پی ال می باشد. تولیدات این کارخانه با دو نوع مغزی ام دی اف و پلی وود ساخته می شوند. صفحات خام ام دی اف این برند نیز خود از چندین ام دی اف ایرانی و خارجی تولید می شوند. هر کدام از این صفحات تولید شده بسته به قیمت متریال اولیه با نرخ های متفاوتی به فروش می رسند. معمولاً صفحه کابینت تولید شده با خام خارجی به قیمت بالاتری به فروش می رسند.

خرید عمده صفحه ام دی اف خارجی

برای خرید انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف ایرانی و خارجی می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. عرضه انواع صفحه کابینت ضد آب با روکش اچ پی ال و مغز پلی وود و ام دی اف به صورت مستقیم از طریق تیم فروش مجموعه صورت می گیرد. صفحه کابینت های این برند در دو سایز استاندارد و ابعاد سفارشی تولید می شوند. برای اطلاع از لیست قیمت محصولات، تیراژ اولیه تولید سفارشی صفحه کابینت، زمان بندی ارسال سفارشات و غیره با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا