ام دی اف 3 میل

کارخانه ۳ میل پرینتی سفید

کارخانه ام دی اف 3 میل پرینتی سفید

کارخانه ۳ میل پرینتی سفید برین چوب فروش محصولات خود را با بالاترین میزان کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت عمده آغاز کرد.

نوشته های مشابه

از ام دی اف ۳ میل برای تکمیل ساخت یونیت کابینتها، شلف و کمدها، حکاکی های لیزری و غیره استفاده می شود. بیشترین کاربرد و تقاضای بازار از رنگ سفید و نوع پرینتی این محصولات میباشد. در حال حاضر کارخانه های ایرانی انواع مختلف ۳ میل را تولید و به بازار عرضه می کنند. واردات این محصولات از سالهای قبل و با شروع فعالیت این مراکز ساخت به حداقل رسید. در حال حاضر فقط برخی از برندهای ورق خام خارجی توسط بازرگانیها واردات می شود. این ورقهای خام نیز توسط کارخانه های داخلی به صفحات روکش شده و آماده تبدیل می شود.

ام دی اف ۳ میل سفید پرینتی پر استفاده ترین نوع ۳ میل از میان نمونه های تولید شده با مغز ایرانی و خارجی است. معمولا خرید این محصولات توسط صاحبان کارگاه ها به صورت عمده و پالتی صورت میگیرد. به همین دلیل کارخانه ها پالت بندی این محصولات را در تعداد بالا انجام میدهند. ابعاد استاندارد این محصولات در ایران ۲۴۴ × ۱۸۳ میباشد و پالتهای آنها شامل ۲۰۰ تا ۲۵۰ ورق ۳ میل رنگی یا سفید پرینتی است. قیمت فروش انواع ام دی اف ۳ میل پرینتی سفید نیز بسته به کارخانه و برند تولید کننده و همچنین متریال استفاده شده متغیر است.

کارخانه ۳ میل پرینتی در اردبیل

شرکت برین چوب اولین کارخانه ساخت انواع ورق ام دی اف ۳ میل در اردبیل و بزرگترین مرکز عرضه این محصولات در شمالغرب کشور میباشد. تولیدات این برند دارای استانداردهای ملی و جهانی بوده و با بالاترین درجه کیفی عرضه میشود. برین چوب جهت کسب رضایت مشتریان محصولات باکیفیت خود را با مناسبترین قیمت و بهترین شرایط به فروش می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت ام دی اف ۳ میل پرینتی و یا شرایط عرضه محصولات به صورت عمده می توانید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا