صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت طرح سنگ

انواع صفحه کابینت طرح سنگ جدید

انواع صفحه کابینت طرح سنگ با رنگ بندی روشن و تیره با طرح های گرانیت، کورین، شنی، مرمر و غیره را در سمپل رنگ بندی برین چوب مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت هایی با طرح سنگ از محبوب ترین مدل های صفحه کابینت در چند سال اخیر بوده است. این مدل از صفحات را می توان به راحتی با انواع رنگ های تیره و روشن نرکیب کرده و به کار برد. با تولید انواع صفحه کابینت طرح سنگ با رگه ها و رنگ های متنوع به راحتی می توان هر صفحه کابینت طرح سنگی را در سبک های دکوراسیون ساده، مدرن، کلاسیک و غیره استفاده کرد. صفحات سنگ طبیعی، سنگ مصنوعی (کورین، کوارتز، مارمونایت و غیره) و صفحات با روکش اچ پی ال از نمونه های صفحه کابینت با طرح سنگ است.

صفحه کابینت طرح گرانیت
صفحه کابینت طرح گرانیت
صفحه کابینت طرح گرانیت

صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود با روکش طرح سنگ در چند سال اخیر پر فروش ترین مدل صفحه کابینت در بازار ایران بوده است. این صفحات دارای تنوع رنگ بندی بسیار بالا، روکش ضد آب، تنوع سایز و ابعاد و ویژگی های مثبت دیگری هستند. تمامی این موارد در کنار فروش با قیمت بسیار مناسب باعث فراگیری استفاده از این صفحات شده است.

صفحه کابینت طرح گرانیت
صفحه کابینت سیروس مرمر
صفحه کابینت سیروس طرح مرمر
صفحه کابینت سیروس طرح مرمر

کارخانه برین چوب از تولید کنندگان بزرگ صفحه کابینت ضد اب در کشور است. تولیدات این کارخانه از بهترین متریال ایرانی و خارجی تولید می شوند. انواع صفحه کابینت طرح سنگ با مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال توسط برین چوب تولید و عرضه می شود. تولیدات طرح سنگ برین چوب شامل چندین دسته بندی شنی، گرانیت، کورین و غیره است. فایل کامل سمپل رنگ بندی محصولات را می توانید از طریق بخش کاتالوگ طرح دانلود کنید.

خرید صفحه کابینت طرح سنگ

برای خرید انواع صفحه کابینت طرح سنگ و یا دیگر صفحات با طرح های چوب، ساده، فانتزی و غیره با روکش های مات و براق با شماره های بخش فروش تماس بگیرید. عرضه مستقیم انواع صفحات ایرانی و خارجی به صورت عمده با قیمت مناسب از طریق بخش فروش کارخانه صورت می گیرد. لیست قیمت به روز محصولات و اطلاعات دیگر در رابطه با ثبت سفارشات نیز از همین طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا