ام دی اف 3 میل

کارخانه تولید ورق ۳ میل

کارخانه تولید ورق ام دی اف 3 میل

کارخانه تولید ورق ۳ میل انواع ورق های سه میل مغز ایرانی و خارجی را به صورت عمده و مستقیم با مناسب ترین قیمت عرضه می کند.

نوشته های مشابه

ورق ام دی اف اصلی ترین متریال در طراحی دکوراسیون داخلی به خصوص بخشهایی مانند کابینت، کمدهای دیواری، کنسول، شلف و غیره می باشند. این محصولات با ضخامت و ابعاد متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شوند. هر کدام از ابعاد ورق ام دی اف دارای کاربردهای مختلف می باشند. یکی از پر استفاده ترین ضخامت های MDF در کشور ضحامت ۳ میل است. این محصولات برای تکمیل بخشهای مختلف سازه های چوب ام دی اف، برش و حکاکی با لیزر و غیره استفاده می شود.

کارخانه تولید ورق ۳ میل در کشور

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع ورق ام دی اف ۳ میل می باشد. تولیدات این برند از نظر درجه کیفی بسیار بالا می باشد. تولید ورق ۳ میل این برند در خطوط ساخت مجهز به تکنولوژی روز دنیا صورت می گیرد. مواد اولیه به کار رفته در این محصولات نیز از نمونه های ایرانی و خارجی با کیفیت است. ام دی اف خام استفاده شده از برندهای رهاسان، پویا، واناچای و غیره می باشد. استفاده از ام دی اف خام با کیفیت و رنگ روکش درجه یک و تولید در خطوط به روز، باعث ایجاد محصول نهایی و خروجی بسیار با کیفیت می شود. سطح ورق ۳ میل این برند بدون تابیدگی و به صورت یکدست و با استحکام بالا رنگ آمیزی شده اند. هر پالت ورق سه میل این کارخانه شامل ۲۵۰ ورق با ابعاد ۲۴۴×۱۸۳ میباشد.

خرید مستقیم ورق ۳ میل

برای خرید انواع ورق ام دی اف سه میل با مغزهای ایرانی و مغز خارجی به صورت عمده و مستقیم با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز را در خصوص لیست قیمت محصولات، زمان بندی ارسال بار، شرایط تخفیف بر اساس حجم سفارش و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا