صفحه کابینت

صفحه کابینت کرم رنگ

صفحه کابینت ام دی اف کرم رنگ

صفحه کابینت کرم رنگ مغز ام دی اف در انواع مدل های طرح دار و ساده به فروش می رسد. برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

رنگ کرمی جزو اولین انتخاب هاییست که اگر قصد استفاده از یک رنگ روشن را برای دکوراسیون داشته باشید به ذهنتان خطور خواهد کرد. این رkگ گرم تر از رنگ سفید است و ترکیب آن با رنگ های گرم تر آسانتر می باشد. صفحه کابینت کرم رنگ نیز طرفداران بسیاری دارد. مدلهای متنوعی از صفحه کابینت با رنگ کرم در بازار وجود دارد. صفحه کابینت ام دی اف کرم رنگ یکی از پرفروش ترین مدلهای این صفحات می باشد.

صفحه کابینت ام دی اف با استفاده از مغز خام ام دی فا و روکش اچ پی ال تولید می شود. روکش اچ پی ال این محصولات در انواع رنگ های متنوع و زیبا عرضه می گردند. رنگ هایی با تن رنگی کرمی نیز از جمله طرح های پرفروش این محصولات است. انواع صفحه کابینت ساده و طرح دار کرمی رنگ در سمپل رنگ بندی صفحه کابینت وجود دارد. صفحه کابینت کرم ساده و کرم متالیک هر کدام با دو نوع روکش مات و براق تولید می شوند. کرم متالیک رنگ روشن تر سنبت به کرم ساده دارد. نوع دیگر این صفحات نیز در طرح های چوب و رنگ هستند که تناژ اصلی رنگ آن ها کرم رنگ می باشد. برای مشاهده سایر طرح های محصولات می توانید کاتالوگ رنگ بندی صفحه کابینت را دانلود نمایید.

خرید صفحه کابینت

برای تهیه صفحه کابینت با رنگ کرم می توانید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اماده ارائه اطلاعات مورد نیاز به شما در خصوص شرایط خرید محصولات می باشند. اطلاعات تکمیلی درباره شرایط و نحوه ثبت سفارش، خرید عمده، تخفیفات فصلی، زمان بندی ارسال بار، شرایط دریافت نمایندگی فروش و غیره از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ساعات کاری بخش فروش مجموعه همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا