صفحه کابینت

کاتالوگ نمونه رنگ صفحه کابینت

جدیدترین کاتالوگ نمونه رنگ صفحه کابینت

کاتالوگ نمونه رنگ صفحه کابینت را به صورت PDF دانلود کنید. این فایل شامل سمپل رنگ بندی ۲۰۲۱ صفحات همراه با کد محصولی هر رنگ می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف یکی از متنوع ترین رنگ بندی ها را در بین تمامی نمونه های موجود در بازار ایران را دارا می باشد. این محصولات در انواع رنگ بندی طرح چوب، طرح سنگ، ساده، طرح مشابه کورین، شنی و غیره از انواع مدل های موجود در کاتالوگ نمونه رنگ صفحه کابینت ام دی اف است. هر کدام از این طرح ها با دو نوع روکش مات و براق (چند نمونه از طرح ها دارای روکش برجسته نیز می باشند.) تولید می شوند. به همین علت صفحه کابینت MDF از نظر طرح و رنگ متنوع ترین نمونه موجود در بازار است.

کاتالوگ نمونه رنگ صفحه کابینت برین چوب یکی از کامل ترین سمپل های رنگ بندی در بین سمپل کارخانه های ایرانی است. این کاتالوگ شامل انواع صفحات با رنگ های چوبی در تناژ تیره و روشن، انواع صفحات طرح سنگ طبیعی، صفحات طرح کورین و غیره می باشد. کاتالوگ رنگ بندی صفحه کابینت برند برین چوب را می توانید از طریق کلیک بر روی آیکون زیر به صورت فایل پی دی اف کامل دانلود کنید.

دانلود کاتالوگ رنگ بندی صفحه کابینت

صفحات کابینت برند برین چوب با مواد اولیه درجه یک و انواع ام دی اف ایرانی آرین سینا، لیندا، پارس و سایر برند های MDF خام خارجی تولید می شوند. روکش اچ پی ال به کار رفته در تولید این صفحات نیز از برند آرتاویل می باشد.

خرید صفحه کابینت

برای خرید صفحه کابینت با مغز ام دی اف ایرانی و خارجی و انواع ام دی اف با مغز ضد آب پلی وود با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز شما از جمله لیست قیمت محصولات به صورت عمده، طرح های تخفیف ویژه فصل، ثبت سفارش تولید صفحه کابینت با ابعاد ویژه، زمان بندی ارسال بار و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا