صفحه کابینت

صفحه کابینت مشکی

صفحه کابینت رنگ مشکی

صفحه کابینت مشکی با روکش ضد آب اچ پی ال به صورت مات و براق و با انواع مدل های ساده و طرح دار تولید می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت دارای انواع مختلفی است. از متریال مختلفی برای تکمیل این بخش استفاده می شود. صفحات تولید شده با مغز ام دی اف از پرفروش ترین نمونه های بازار است. این محصولات دارای تنوع رنگ و ابعاد مختلفی است. یکی از رنگ های بسیار پرفروش صفحه کابینت مشکی است. صفحه کابینت رنگ مشکی به صورت ساده و طرحدار تولید می شود. به دلیل اینکه رنگ سیاه را می توان با انواع رنگ های مختلف ترکیب کرده و در سبکهای طراحی مختلف به کار برد.در بین رنگ های سمپل رنگ بندی صفحه کابینت انواع صفحه با رنگ مشکی وجود دارد.

صفحه کابینت های طرح کورین نیز به تازگی طرفداران بسیار داشته اند. در بین صفحات با تناژ رنگی مشکی نمونه های طرح کورین نیز وجود دارد. طرح های زیر از نمونه های صفحه کابینت مشکی رنگ هستند.

صفحه کابینت طرح سنگ تیره
صفحه کابینت امپریا مشکی
صفحه کابینت مشکی ساده
صفحه کابینت طرح سنگ تیره
صفحه کابینت طرح باران مشکی
صفحه کابینت طرح پرشین

این نمونه ها بخشی از صفحه کابینت ام دی اف با پس زمینه رنگ مشکی هستند. نمونه های طرح سنگ، طرح باران، پرشین، محیا، کتان مشکی و غیره با روکش برجسته جدید تولید می شوند. سایر صفحه کابینت ها نیز با دو نوع روکش مات و براق وجود دارند.

خرید صفحه کابینت

برای خرید انواع صفحه کابینت ام دی اف با رنگ های مشکی، صفحه کابینت سفید، صفحات طرح چوب، طرح سنگ، ساده و غیره می توانید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید. مشاوران این بخش اطلاعات بیشتر را درباره قیمت فروش محصولات، ابعاد صفحات استاندارد و سفارشی، زمانبندی ارسال بار پس از تایید سفارش و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ با شماره های اعلام شده در همین صفحه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا