ام دی اف 3 میل

پخش عمده ۳ میل پرینتی سفید

پخش عمده 3 میل پرینتی

پخش عمده ۳ میل پرینتی سفید با مناسب ترین قیمت توسط بین چوب صورت میگیرد. سفارشات ثبت شده در کمترین زمان به اقصی نقاط کشور ارسال می شود.

نوشته های مشابه

بیشترین میزان تولید و پخش ام دی اف های ۳ میل پرینتی در بازار مربوط به رنگ سفید این محصولات میباشد. از رنگ سفید این ورقها برای ساخت بخشهای تکمیلی انواع کمد و کابینت و غیره استفاده می شود. به صورت تقریبی می توان گفت که بیش از ۹۰ درصد استفاده از ورقهای ۳ میل به رنگ سفید میباشد. معمولا فروش این محصولات به صورت عمده و یا پالتی می باشد. تعداد ورقهای ۳MM در هر پالت از برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت باشد. معمولاً تولیدکنندگان ایرانی این محصولات را در پالت های ۲۰۰ تا ۲۵۰ تایی عرضه میکنند.

پخش عمده ۳ میل پرینتی سفید و به طور کلی معاملات تیراژ بالای این محصولات چندین نکته مثبت دارد. هزینه بارگیری و حمل و نقل ورق در معاملات تیراژ بالا برای خریداران بسیار به صرفه تر می باشد. همچنین عرضه کنندگان این محصول معمولا برای معاملات عمده خود تخفیفات ویژه ای در نظر می گیرند. پخش و فروش ام دی اف پرینتی نیز مانند بیشتر محصولات چوبی و غیره در تیراژ عمده با قیمت بسیار مناسب تری انجام می شود. مواردی که ذکر شد از مزایای انجام معاملات این محصول در حجم بالا می باشد.

تهیه ۳ میل پرینتی سفید به صورت عمده

کارخانه برین چوب یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق ۳ میل پرینتی در کشور است. این مرکز انواع ۳ میل پرینتی ایرانی و خارجی را در دو نوع رنگی و سفید به تولید می رساند. پالت بسته بندی ورقهای این برند شامل ۲۵۰ عدد MDF سه میل پرینتی است. فروش ام دی اف ۳ میل در این مرکز فقط به صورت عمده صورت میگیرد. برای اطلاع از چگونگی شرایط معاملات و تخفیفات ویژه برای پخش عمده می توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا