صفحه کابینت

صفحه کابینت روکش ضد آب

صفحه کابینت روکش ضد آب با روکش اچ پی ال تولید می شود. این روکش در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و دارای تنوع رنگ و طرح بالایی می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت در ایران دارای انواع مختلفی است. صفحات با چوب طبیعی، چوب مصنوعی، سنگ های طبیعی، کورین، کوارتز، پی وی سی و غیره در بین صفحات مورد استفاده در ایران وجود دارد. هر کدام از این محصولات بسته به نوع مواد اولیه، نوع ساخت و ویژگی هایی که دارند با قیمت های گوناگون به فروش می رسند. صفحه کابینت های تولید شده با روکش اچ پی ال جزو صفحات پر فروش بازار می باشند. علت محبوبیت این محصولات در بازار، قیمت فروش مناسب، تنوع در طرح و رنگ و تنوع سایز می باشد. معمولاً صفحات اچ پی ال را با مغز ام دی اف و یا پلی وود تولید می کنند. فراوانی تولید و استفاده از نوع ام دی اف این محصولات در کشور بیشتر است.

صفحه کابینت اچ پی ال و ام دی اف ضد آب از پرس کردن روکش های HPL بر روی ورق خام تولید می شوند. این محصولات به لحاظ نوع لبه، ابعاد، طرح و رنگ دارای تنوع بالایی هستند. روکش های ضد آب به کار رفته در تولید این محصولات با انواع رنگ های ساده، طرح چوب، طرح سنگ، شنی و غیره عرضه می شوند. این محصولات قیمت بسیار مناسب ترین نسبت به صفحات دیگر بازار دارند. وجود این ویژگی های مثبت در کنار فروش به قیمت بسیار مناسب باعث شده است تا این صفحات در بازارا داخلی و بازار کشور های همسایه فروش بالایی داشته باشد.

خرید مستقیم صفحه کابینت روکش ضد آب

کارخانه برین چوب بزرگترین کارخانه تولید انواع صفحه کابینت در شمالغرب کشور است. تولیدات این مجموعه با کیفیت بالا و تنوع مدل، با مناسب ترین قیمت عرضه می شود. برای خرید انواع صفحه کابینت روکش ضد آب به صورت عمده و مستقیم می توانید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز در خصوص لیست قیمت محصولات، زمان بندی ارسال بار، شرایط اخذ نمایندگی پخش و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا