صفحه کابینت

صفحه کابینت صادراتی

خرید صفحه کابینت صادراتی

صفحه کابینت صادراتی کارخانه ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می شود. فروش صفحه کابینت صادراتی با قیمت مناسب آغاز شد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ها دارای انواع مختلفی می باشند. انواع صفحات با جنسهای متفاوت توسط کارخانه های ایرانی به تولید می رسند. این صفحات بسته به میزان کیفیت و قیمتی که دارند دارای آمار فروش متفاوتی هستند. صفحه کابینت ام دی اف از نمونه هایی هستند که توسط چندین کارخانه متعدد در کشور تولید می شوند. ساخت و عرضه این محصولات به دو صورت صفحات شرکتی و کارگاهی صورت می گیرد. نمونه های شرکتی و با کیفیت صفحه کابینت به صورت صادراتی در کشورهای همسایه نیز به فروش می رسد. کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به صفحات کورین، سنگ و چوب طبیعی از دلایل پر فروش بودن این نوع صفحات است.

خرید عمده صفحه کابینت به صورت مستقیم

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و پلی وود در کشور است. محصولات این برند با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شوند. صادرات صفحات این برند به کشورهای همسایه با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک صورت می گیرد. فروش این محصولات به صورت داخلی و صادراتی نیز به صورت مستقیم و عمده انجام می شود. این کارخانه انواع صفحه کابینت را با ابعاد و رنگ های متنوع تولید می کند. انواع صفحات ۳ سانتی، ۵ سانتی، ابعاد سفارشی، طول ۳۶۶ تا ۴۱۰، عرض ۶۰ تا ۱۲۰ با مدلهای یک لب و دو لب عرضه می شود. تولید این محصولات با تمامی رنگ های موجود در سمپل رنگ بندی صفحه کابینت انجام می گیرد.

برای خرید صفحه کابینت به صورت عمده با قیمت صادراتی با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات تکمیلی را درباره لیست قیمت دقیق محصولات، زمان بندی ارسال سفارشات، شرایط تولید با ابعاد سفارشی و لیست تخفیف بر اساس مقدار سفارش را در اختیار شما قرار خواهند داد. ساعات پاسخگویی این بخش همه روزه از ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا