صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ۷ سانتی

قیمت صفحه کابینت ۷ سانتی تولید شده از بهترین مغز ام دی اف خام با برند برین چوب، جهت فروش عمده اعلام شد.

نوشته های مشابه

تولید صفحه کابینت ام دی اف در ابعاد و اندازه های متفاوت یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این محصولات در کشور است. این نوع از صفحات را می توان در مدلهای گوناگون با طول، عرض، نوع لبه، ضخامت، طرح و رنگ مختلف تولید کرد. نوع استاندارد این محصولات معمولا صفحه کابینت ضخامت ۳ سانت و صفحه ۵ سانتی هستند. بیشترین میزان فروش در بازار مربوط به همین ابعاد استاندارد صفحه کابینت میباشد. اما برخی از کارخانه های ایرانی، نوع دیگری از این محصولات را با اندازه های سفارشی نیز تولید و عرضه میکنند. صفحات با ضخامت ۷ سانتی یکی از این ابعاد سفارشی است که در ایران تولید می شود.

کارخانه برین چوب یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع تایل های چوب مصنوعی از جمله ورق ام دی اف ۳ میل پرینتی و صفحات کابینت در کشور است. تولیدات این برند در ابعاد مختلف ۳، ۵، ۷ سانتی و غیره عرضه می شود. قیمت این محصولات به علت سفارشی بودن با سایر سایزهای استاندارد متفاوت است. به غیر از اندازه صفحه کابینت ۷ سانتی، فاکتورهایی مانند طول و عرض، نوع روکش و مغز ام دی اف و تیراژ سفارش نیز در تعیین قیمت نقش اساسی دارد. ساخت صفحه کابینت ۷ سانتی توسط برین چوب به صورت عمده و در تیراژ مشخص صورت میگیرد.

نحوه ثبت سفارش صفحه کابینت ۷ سانتی

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، فاکتورهای بسیاری در تعیین قیمت نهایی صفحه کابینت ابعاد سفارشی مانند مدل ۷ سانتی تاثیر دارد. به همین دلیل اعلام قیمت دقیق آن با توجه به نکات اشاره شده و همچنین نوسانات موجود در قیمت این محصولات وجود ندارد. اما برای اطلاع از قیمت فروش این محصولات و ثبت سفارش خرید می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش برین چوب همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه راهنمایی های لازم در زمینه نحوه ثبت سفارشات و اعلام لیست قیمت های به روز هستند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا