صفحه کابینت

فروش صفحه کابینت ضد آب

فروش صفحه کابینت ضد آب تولید شده با بهترین متریال ایرانی و خارجی با مناسب ترین قیمت به صورت مستقیم توسط تیم فروش کارخانه صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ضد آب با جنس های مختلفی وجود دارد. یکی از اساسی ترین ویژگی هایی که صفحه کابینت باید داشته باشد مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت است. انواع صفحات پی وی سی، سنگ، چوب و رزین، اچ پی ال و غیره در دسته صفحات ضد آب قرار می گیرند. فروش صفحه کابینت ضد آب بر اساس نوع متریال به قیمت های متنوعی صورت می گیرد. یکی از پر فروش ترین صفحه کابینت های ایران صفحات تولید شده با روکش اچ پی ال است. این مصحولات با رویه های ضد آب مقاوم تولید می شوند. قیمت مناسب، تنوع طرح و سایز و مقاومت بالا از دلایل آمار فروش بالای این محصولات است.

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با روکش اچ پی ال است. تولیدات این برند با بهترین متریال و مواد اولیه صورت می گیرد. محصولات این شرکت به دلیل استفاده از متریال درجه ۱ و تولید در خطوط به روز از درجه کیفی بالایی برخوردار می باشند. تنوع رنگ و طرح این محصولات بالا بوده و در چندین گروه رنگ بندی طرح چوب، طرح سنگ، کورین، ساده، فانتزی، شنی و غیره ارائه می شوند. رنگ بندی کامل محصولات را می توانید در بخش کاتالوگ رنگ بندی صفحات مشاهده کنید.

فروش عمده صفحه کابینت

برای خرید عمده انواع صفحه کابینت ضد آب با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. فروش عمده صفحه کابینت ضد آب با مغز ام دی اف وپلی وود از این طریق به صورت مستقیم صورت می گیرد. لیست قیمت محصولات از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اطلاعات بیشتر را نیز درباره شرایط اخذ نمایندگی فروش کارخانه، زمان بندی ارسال بار پس از سفارش، تخفیفات ویژه هر فصل و شرایط فروش ویژه را نیز می توانید از طریق تماس با مشاوران فروش مجموعه دریافت نمایید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا