صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ۵ سانتی

قیمت صفحه کابینت ۵ سانتی مغز تولید شده با مغز ام دی اف به صورت عمده و خرده با تخفیف ویژه فصل توسط برین چوب اعلام شد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ساخته شده با مغزی ام دی اف و روکش مخصوص اچ پی ال کاربردی ترین و مناسبترین نوع صفحات در کشور است. این محصولات با داشتن قیمت بسیار مناسب و مقاومت بالا، همچنین زیبایی و تنوع در رنگ بندی به یکی از پر استفاده ترین صفحات کابینت ایران تبدیل شده اند. صفحات تاپس مغز ام دی اف را در مدل های مختلفی مانند صفحه کابینت با ضخامت ۳ سانت، صفحه ضخامت ۵ سانتی و ابعاد سفارشی تولید می کنند. همچنین انواع صفحه دو لب گرد، تک لب گرد، عرض ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و طول ۴۱۰ و ۳۶۰ نیز جزو مدلهای موجود این محصولات هستند.

صفحه کابینت ۵ سانتی

صفحه کابینت با ضخامت ۵ سانتی جزو ابعاد استانداردی است که توسط کارخانه های ایرانی تولید می شود. این سایز از صفحات طرفداران بسیار زیادی دارد و آمار فروش و استفاده آن بسیار بالاست. قیمت این محصولات نسبت به نوع ۳ سانتی بالاتر است. اما نسبت به مدلهایی با ضخامت سفارشی مانند ۷ سانت و غیره از قیمت مناسبتری برخوردار هستند. معمولا محصولات کارخانه های ایرانی اختلاف قیمتی حدود ۱۰۰٫۰۰۰ تومان میان صفحات ۳ سانت و ۵ سانتی دارند. البته ممکن است این تفاوت قیمت بسته به نوع لبه، مات یا براق بودن و نوع متریال به کار رفته بیشتر یا کمتر نیز شود.

صفحه ۵ سانتی کارخانه برین چوب

برین چوب صفحه کابینت ۵ سانتی خود را با استفاده از متریال درجه یک باکیفیت تولید و عرضه می کند. فروش این محصولات توسط برین چوب با قیمت و شرایط بسیار مناسب صورت می گیرد. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات بر اساس ایرانی یا خارجی بودن جنس صفحات کابینت و همچنین با توجه به میزان سفارش خود می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران بخش فروش شرکت همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه راهنمایی های لازم و اعلام لیست قیمت به روز محصولات هستند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا