صفحه کابینت

فروش صفحه کابینت MDF

فروش ویژه صفحه کابینت MDF

فروش صفحه کابینت MDF با تنوع طرح و در سایزهای سفارشی و استاندارد به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت با مغز MDF پر فروش ترین صفحه کابینت بازار ایران است. به غیر از این نوع صفحات مدلهای دیگری نیز به فروش می رسند. اما فروش صفحه کابینت MDF به دلیل داشتن ویژگی های مثبت و کاربردی بیشتر است. کیفیت و مقاومت این محصولات بالا می باشد. همچنین روکش اچ پی ال به کار رفته در ساخت آن ها ضد آب بوده و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارند. تنوع رنگ بندی، ابعاد متنوع، قیمت ارزان و غیره نیز از دیگر ویژگی های مثبت صفحه کابینت مغز ام دی اف می باشد.

قیمت ارزان صفحه کابینت در کنار برخورداری از ویژگی های کاربردی اصلی ترین دلیل آمار فروش بالای صفحه کابینت MDF است. روکش اچ پی ال استفاده شده در ساخت صفحه کابینت شامل حدود ۱۰۰ طرح و رنگ متنوع می باشد. هر کدام از این طرح ها در دو نوع مات و براق عرضه می شوند. تعدادی از صفحات نیز با روکش ای برجسته به تولید می رسند. می توان صفحه کابینت را در دو سایز استاندارد و سفارشی تولید کرد. ضخامت های ۳، ۵ و ۷ سانتیمتری، طول ۳۶۶ تا ۴۱۰ و عرض ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتری ابعاد مختلف صفحه کابینت ام دی اف هستند.

مرکز فروش صفحه کابینت MDF

برای خرید صفحه کابینت ام دی اف به صورت عمده می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات بیشتر را در رابطه به قیمت فروش عمده صفحه کابینت MDF در اختیار شما قرار خواهند داد. دانلود کاتالوگ فایل کامل رنگ بندی صفحه کابینت به همراه کد محصولی مات و براق و برجسته نیز از طریق بخش کاتالوگ رنگ بندی امکان پذیر می باشد. سفارشات شما پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا