صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ۳ سانتی

قیمت صفحه 3 سانتی

قیمت صفحه کابینت ۳ سانتی در چند ماه اخیر دارای نوسانات بسیاری بوده است. در حال حاضر قیمت این محصولات نسبت به ماههای قبل چند برابر شده است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف در ابعاد و اندازه های متنوع تولید و با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. معمولاً ضخامت استاندارد این محصولات ۳ و ۵ سانتی است. ممکن است کارخانه های مختلف انواع ابعاد دیگر را با ضخامت های بیشتر مانند ۶ و ۷ سانتیمتری را نیز به صورت سفارشی تولید کنند. اما به طور کلی بیشترین میزان تولید و استفاده از صفحات مربوط به ابعاد ۳ سانتیمتری است. صفحه کابینت های ۳ سانتیمتری را با دوبل کردن ورق ام دی اف ۱۶ میلیمتری و روکش زنی آن به تولید میرسانند. ضخامت اصلی محصولات به صورت دقیق ۳٫۲ سانتیمتر با طول ۴۱۰ و عرض ۶۵ و ۶۰ سانت است.

صفحه کابینت ام دی اف ۳ سانتی با قیمت پایین تری از سایر ابعاد به فروش می رسد. نوع  روکش این محصولات بسته به مات یا براق بودن آن نیز در قیمت این محصولات تاثیرگذار است. مورد دیگری که تاثیر زیادی در نرخ فروش انواع صفحه کابینت اعم از نوع ۳ سانتی آن تاثیر دارد. نوع و جنس متریال به کار رفته در تولید آنها است. برند های مختلف تولید کننده ورق های ام دی اف ایرانی و خارجی هر کدام دارای درجه کیفی متفاوت و قیمت فروش مختلف هستند. استفاده از هر نوع این محصولات تاثیر مستقیم بر روی نرخ عرضه صفحات تولید شده می گذارد.

تولید کننده صفحه ۳ سانتی

کارخانه برین چوب صفحه کابینت های ۳ سانتیمتری را با بهترین مواد اولیه و توسط به روز ترین خطوط ساخت به تولید رسانده و عرضه می کند. برای اطلاع از آخرین لیست قیمت صفحه کابینت با ابعاد مختلف از جمله صفحات با ضخامت ۳ سانت می توانید. با شماره تماس های بخش مشاوره فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را درباره شرایط معاملات و قیمت فروش محصولات به شما ارائه خواهند کرد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا