صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت مات

قیمت جدید صفحه کابینت مات

قیمت صفحه کابینت مات در بین تمامی مدلهای دیگر مانند صفحه کابینت های طرح برجسته متالیک و براق ارزانتر و مناسب تر می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف را با استفاده از مغزی MDF خام و روکش اچ پی ال تولید می کنند. این محصولات در حال حاضر بیشترین آمار تولید و استفاده در کشور را دارند. تنوع سایز و مدل و امکان تولید در انواع طرح سنگ و چوبی و غیره از دلایل محبوبیت این نوع صفحات در ایران است. دلیل دیگری که وجود دارد قیمت بسیار مناسب این صفحات می باشد. تمامی این مورد در کنار یکدیگر باعث می شود که این محصولات به بهترین متریال برای رویه صفحه کابینت آشپزخانه و پیشخوانها تبدیل شوند. روکش های اچ پی ال به کار رفته در تولید این نوع صفحات دارای طرح های بسیار متنوع از جمله مات و براق هستند.

صفحه کابینت های مات از پرمصرف ترین نوع صفحات تولید شده در ایران می باشند. این محصولات دارای مقاومت بیشتری در برابر خط و خش هستند. نگهداری از آن ها در آشپزخانه که صفحات ممکن است با اجسام نوک تیز در تماس باشند بسیار راحت تر از نوع براق می باشد. تنوع رنگ صفحات با روکش مات بسیار زیاد است. در حال حاضر کارخانه های مختلف انواع صفحه کابینت را با روکش اچ پی ال مات در انواع طرحهای چوبی، سنگ، گلکسی، فانتزی و غیره عرضه می کنند. نکته دیگری که درباره این محصولات وجود دارد قیمت مناسب آن ها نسبت به نمونه های دیگر است. صفحه کابینت ام دی اف مات با قیمت پایین تری از نمونه های مات و متالیک به فروش می رسد.

قیمت صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ام دی اف در این بازه زمانی بسیار متغیر و متفاوت است. همچنین مات یا براق بودن و همچنین ایرانی یا خارجی بودن متریال به کار رفته در تولید روی قیمت این محصولات تاثیر می گذارد. بنابر این اعلام یک قیمت ثابت و کلی برای این محصولات امکان پذیر نیست. برای اطلاع از لیست قیمت به روز انواع صفحه کابینت اچ پی ال مات از بهترین برند ایرانی می توانید با شماره های اعلام شده در تماس باشید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات کامل را در خصوص لیست قیمت صفحات و همچنین تخفیفهای ویژه بر اساس حجم سفارش را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا