صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت شرکتی

قیمت صفحه کابینت ام دی اف شرکتی

قیمت صفحه کابینت شرکتی تولید کارخانه برین چوب اردبیل اعلام شد. برای اطلاع از قیمت صفحه شرکتی عمده تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت های ام دی اف شرکتی در ایران توسط چندین کارخانه مختلف به تولید میرسد. معمولا این نوع از صفحات دارای کیفیت بالاتری هستند و جزو برندهای معتبر محسوب می شوند. به غیر از صفحه کابینت شرکتی، برخی از تولیدیهای کوچک نیز این محصولات را به صورت کارگاهی و بدون برند و آرم معتبر به بازار عرضه می کنند. اما در چند سال اخیر برندهای شرکتی معتبر انواع مختلف از صفحه کابینت ام دی اف را تولید کرده اند. این محصولات با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. تعیین قیمت یک نوع صفحه به عوامل و فاکتورهای متعددی بستگی دارد. نوع متریال استفاده شده در تولیدف ابعاد و اندازه، نوع روکش و غیره از مواردی هستند که نرخ فروش نهایی این محصولات را تعیین میکنند.

صفحه کابینت شرکتی برین چوب

برین چوب بزرگترین کارخانه صفحه کابینت مغز ام دی اف در شمالغرب کشور می باشد. محصولات این برند جزو باکیفیت ترین صفحات شرکتی تولید ایران محسوب میشود. قیمت فروش این محصولات در مقایسه با سایر نمونه های موجود در بازار و همینطور نسبت به کیفیت مواد اولیه به کار رفته بسیار مناسب است. تمامی تولیدات این برند دارای کد رهگیری و شناسنامه اصالت کالا هستند. ارائه این برگه ها در کنار کالا برای اولید بار توسط این شرکت صورت میگیرد. این امر مهر تاییدی است بر ادعای برین چوب در زمینه کیفیت محصولات ارائه شده. با اعلام کد رهگیری صفحه کابینت مورد نظر میتوانید از خدمات ضمانت کیفیت محصولات استفاده کنید. در صورتی که هر گونه نارضایتی در زمینه کیفیت ساخت محصولات ایجاد شود، برین چوب بدون هیچ قید و شرطی نسبت به مرجوع کردن کالا اقدام خواهد کرد.

برای اطلاع از قیمت محصولات می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش لیست قیمت صفحه کابینت شرکتی برند برین چوب را بر اساس تیراژ سفارش در اختیار شما قرار خواهند داد. شما همچنین می توانید اطلاعاتی را درباره شرایظ اخذ نمایندگی و یا دریافت کاتالوگ و سمپل محصولات با مشاوران فروش مجموعه در ارتباط باشید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا