ام دی اف 3 میل

قیمت جدید ام دی اف ۳ میل سفید

قیمت ام دی اف 3 میل سفید

قیمت جدید ام دی اف ۳ میل سفید در چند ماه گذشته با دارای روند افزایشی است. می توان گفت که در یکسال گذشته قیمت این محصول چند برابر شده است.

نوشته های مشابه

ورق های ام دی اف با ابعاد مختلفی عرضه میشوند. نوع ۳ میل آن ها یکی از ابعادی است که آمار استفاده زیادی در تولیدات مختلف دارد. بیشترین میزان خرید و فروش و استفاده در بین تمامی طرحها رنگ سفید این ورقها است. ۳ میل سفید پرینتی نوع جدیدی از این محصولات است که روش تولید آن با سایر مدل های ملامینه و کاغذی تفاوت دارد. روکش این محصولات از لایه مغزی جدا نمی شوند و مقاومت بیشتری دارند. نرخ فروش آن ها نیز بسیار مناسب می باشد. البته افزایش قیمت های اخیر ایجاد شده در بازار روی نرخ فروش این محصولات نیز تاثیر زیادی داشت.

لیست قیمت جدید ۳ میل سفید

همانطور که اشاره شد درچند ماه اخیر و حتی قبل تر از آن یعنی از اواخر سال ۹۷ افزایش قیمت شدیدی در بازار معاملات چوب ایجاد شد. این روند افزایشی در نرخ فروش ام دی اف ها، شامل صفحات ام دی اف با ضخامت ۳mm نیز شد. روند افزایش قیمت ۳ میل همچنان به صورت افزایشی ادامه دارد. در حال حاضر سه میل سفید مغز ایرانی به قیمت ۱۷۰٫۰۰۰ تا ۱۸۰٫۰۰۰ تومان به فروش می رسد. این قیمت به تاریخ نیمه اول بهمن ۹۹ و مربوط به معاملات خرده فروشی است.

خرید ۳ میل سفید

برای خرید انواع ورق ام دی اف با ضخامت ۳MM اعم از رنگ سفید و یا مدلهای رنگی جدید می توانید با مشاوران فروش برین چوب تماس بگیرید. اطلاع از نرخ فروش جدید محصولات نیز از همین طریق امکان پذیر است. محصولات برند برین چوب از مواد اولیه بسیار مرغوب تولید شده اند. به دلیل استفاده از متریال مرغوب و ساخت در خطوط تولید پیشرفته، ۳ میل های عرضه شده در این جزو نمونه های برتر بازار محسوب می شوند. قیمت فروش آن ها نیز نسبت به کیفیت آن ها بسیار مناسب است. خرید عمده از این مرکز شامل تخفیفات ویژه ای خواهد شد. همچنین این مرکز ورقهای خود را با ضمانت مرجوع کالا در صورت نارضایتی از درجه کیفی عرضه می کند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا