ام دی اف 3 میل

ام دی اف ۳ میل خام سوماترا

ام دی اف 3 میل سوماترا

ام دی اف ۳ میل خام سوماترا از بهترین ورق های ۳ میل خام خارجی موجود در کشور است. برین چوب از ورق خام سوماترا برای تولید سه میل استفاده میکند.

نوشته های مشابه

ام دی اف ۳ میل پرینتی از دو بخش رنگ روکش و مغز خام تشکیل می شوند. MDF خام به کار رفته در تولید این محصولات تاثیر زیادی ازنظر رنگ پذیری، مقاومت، قیمت محصول نهایی دارد. در کارخانه های ایرانی برند های مختلف ام دی اف خام را برای ساخت ۳ میل به کار می برند. نمونه های مغز خارجی قیمت بالاتری از جنسهای ایرانی دارند. البته در چندسال قبل برخی از کارخانه های ایرانی ورق های خام بسیار باکیفیتی را ارائه می دهند. اما ورقهای خارجی مانند خام سوماترا همچنان طرفداران بیشتری در کشور دارند.

ام دی اف سوماترا از تولیدات کشور اندونزی می باشد. کیفیت بالای ورقهای این برند علت اصلی ادامه دار بودن واردات این محصولات با وجود تولید نمونه های ایرانی ارزان تر می باشد. این ورق ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند. بیشترین میزان استفاده ام دی اف سوماترا در ایران ضخامت ۳ میل است. ام دی اف ۳ میل خام سوماترا با سطح بسیار صیقلی تولید میشود. همچنین این محصولات بسیار راحت ابزار زنی شده و برش داده می شوند. این ویژگی های مثبت باعث میشود تولیدات ساخته شده با این ورقها از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

خرید ۳ میل پرینتی سوماترا

کارخانه برین چوب انواع مختلفی از ورقهای ۳ میل پرینتی را با استفاده از انواع مغز خام ایرانی و خارجی تولید و عرضه می کند. برای ام دی اف ۳ میل پرینتی سفید و رنگی با مغز خام سوماترا به صورت عمده و خرده می توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. عرضه این محصولات توسط برین چوب با مناسب ترین قیمت صورت میگیرد. بارگیری و ارسال در کوتاه ترین مدت و طبق زمانبدی اعلام شده هنگام ثبت سفارش انجام خواهد گرفت. اطلاعات بیشتر درباره شرایط معاملات و لیست قیمت محصولات از طریق مشاوران بخش فروش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا