ام دی اف 3 میل

قیمت ام دی اف ۳ میل پرینتی

قیمت ام دی اف 3 میل

قیمت ام دی اف ۳ میل پرینتی خام خارجی به صورت عمده و پالتی را می توانید به صورت آنلاین از مشاوران فروش برین چوب دریافت کنید.

نوشته های مشابه

۳ میل پرینتی همانطور که از نام آن مشص است، به نوعی از ورق ها گفته می شود که از پرینت کردن یک لایه رنگ مخصوص به عنوان روکش روی ام دی اف ساخته می شود. این محصولات را در رنگ های مختلف ساده و بدون رگه تولید می کنند. معمولا ابعاد استاندارد ورق فرمیکا در کشور ۲۴۴ × ۱۸۳ است. مزیت اصلی این محصول نسبت به نمونه های دیگر یعنی ورق های ملامینه و کاغذی جدا نشدن روکش و مقاومت بیشتر می باشد. ام دی اف سه میلیمتری سفید آمار به کارگیری بیشتری از سایر رنگ های موجود دارد.

نرخ فروش ۳ میل پرینتی

نرخ فروش ورق فرمیکا به نکات مختلفی در هنگام ساخت بستگی دارد. نوع متریال استفاده شده برای تولید بسیار مهم است. برای مثال محصولاتی که با استفاده از مغز خام خارجی ساخته می شوند دارای کیفیت بالاتر و در عین حال قیمت بیشتر هستند. نوع رنگ و روکش به کار رفته نیز روی قیمت و کیفیت خروجی کار موثر است. در مورد نرخ به روز محصولات نیز باید گفت که نوسانات موجود در بازار به خصوص بازار چوب بر روی قیمت فروش انواع ام دی اف ۳ میل پرینتی نیز تاثیر زیادی داشته است. در نمودار زیر نوسانات قیمت خرده فروشی ۳ میل پرینتی سفید را در بازه زمانی اسفند ۹۷ تا آذر ۹۹ مشاهده می کنید.

قیمت ام دی اف 3 میل پرینتی

عرضه کننده معتبر ۳ میل پرینتی

کارخانه برین چوب اردبیل بزرگترین تولیدکننده انواع ورق سه میلیمتری پرینتی سفید و رنگی در کشور می باشد. محصولات برند برین چوب با به کارگیری مواد اولیه درجه یک و در بالاترین کیفیت ساخته می شود. برای تهیه ورق ام دی اف ۳mm درجه یک مغز خارجی به صورت عمده و پالتی با مناسب ترین قیمت می توانید سفارش خرید خود را در برین چوب ثبت نمایید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا