صفحه کابینت

فروش عمده صفحه کابینت MDF

فروش عمده صفحه کابینت مغز MDF

فروش عمده صفحه کابینت MDF با برند برین چوب آغاز شد. برای خرید عمده انواع صفحه کابینت MDF به مناسب ترین قیمت تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت MDF با استفاده از ام دی اف خام ۱۶ میل و روکش اچ پی ال ضد آب تولید می شوند. این محصولات وزن بسیار سبکی دارند که بعلت استفاده از مغز MDF خام است. همچنین این محصولات بخاط تولید با روکش HPL مخصوص، ضد آب بوده و در برابر حرارت نیز مقاوم می باشند. خرید و فروش این محصولات معمولاٌ توسط نمایندگی های پخش برندهای مختلف به صورت خرده صورت می گیرد. فروش عمده صفحه کابینت MDF نیز به صورت مستقیم از کارخانه و یا از طریق نمایندگی های پخش انجام می شود. فروش عمده معمولاً از یک تا چند پالت و یا به صورت بار تریلی صورت می گیرد.

تعداد ورق های موجود در هر پالت در بسته بندی هر برند و تولیدات هر کارخانه تفاوت دارد. این تفاوت در رابطه با قیمت فروش محصولات، کیفیت متریال و تولید، رنگ بندی سمپل و مواردی از این دست نیز صدق می کند. کارخانه های مختلف همچنین ممکن است تیراژ اولیه متفاوتی را برای تولیدات صفحه کابینت با ابعاد سفارشی اعلام کنند.

خرید صفحه کابینت عمده از کارخانه

برای خرید صفحه کابینت MDF به صورت مستقیم از کارخانه با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت مغز MDF با ابعاد استاندارد و سفارشی می باشد. پالتهای بسته بندی صفحه کابینت این برند در ابعاد استاندارد به صورت زیر است:

  • هر پالت صفحه کابینت با ضخامت ۳ سانتیمتری: ۲۱ شاخه
  • هر پالت صفحه کابینت با ضخامت ۵ سانتیمتری: ۱۴ شاخه

برای اطلاع از تیراژ حداقلی تولید صفحه کابینت با ابعاد سفارشی، دریافت لیست قیمت فروش عمده صفحه کابینت MDF، تخفیفات ویژه فصل و تخفیفات بر اساس حجم سفارش وغیره با شماره های بخش فروش تماس بگیرید. اطلاعات اولیه در رابطه با زمان بندی ارسال بار و غیره از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیام از طریق واتساپ در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا