صفحه کابینت

کارخانه صفحه کابینت ضد آب

کارخانه صفحه کابینت ضد آب برین چوب انواع صفحات ضد آب را با مغز ایرانی و خارجی با مناسب ترین قیمت به صورت عمده و مستقیم عرضه می کند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ضد آّب با روکش اچ پی ال در انواع طرح و رنگ مختلف تولید می شود. این محصولات با استفاده از مغز ام دی اف خام و روکش اچ پی ال به تولید می رسند. این محصولات دارای تنوع رنگ بندی بالا و کیفیت بسیار مناسب هستند. روکش های به کار رفته در ساخت این محصولات ضد آب بوده و در برابر خط و خش نیز مقاوم است. استفاده از این نوع روکش برای صفحه کابینت گزینه بسیار مناسبی است. زیرا این صفحات به صورت مداوم با رطوبت، مواد شوینده و اجسام تیز در تماس خواهند بود. در حال حاضر کارخانه های مختلفی انواع صفحه کابینت ام دی اف و اچ پی ال را تولید می کنند.

کارخانه برین چوب یکی از تولیدکنندگان صفحه کابینت ضد آّب می باشد. تولیدات این کارخانه با استفاده متریال درجه یک ایرانی و خارجی صورت می گیرد. کارخانه صفحه کابینت ضد آب برین چوب محصولات خود را با مناسب ترین قیمت به صورت عمده عرضه می کند. انواع صفحه کابینت ایرانی با مغز های آرین سینا، لیندا، پویا و غیره و انواع صفحات مغز خارجی مانند پنل پلاس و غیره توسط این کارخانه عرضه می شود. رنگ بندی کامل صفحات ضد آب را می توانید از طریق لینک زیر به صورت فایل پی دی اف دانلود نمایید.

دانلود کاتالوگ رنگ بندی صفحه کابینت

خرید عمده صفحه کابینت

برای خرید عمده و مستقیم از کارخانه صفحه کابینت ضد آّب می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات و لیست قیمت محصولات را در اختیار شما قرار خواهند داد. زمان بندی ارسال بار. قیمت صفحات مغز ایرانی و خارجی و سایر اطلاعات از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سفارشات شما پس از ثبت در این بخش در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا