ام دی اف 3 میل

خرید عمده ورق ۳ میل

خرید عمده ورق ام دی اف 3 میل

خرید عمده ورق ۳ میل با قیمت مناسب از طریق تیم فروش کارخانه تولید کننده انجام می شود. فروش به صورت عمده و مستقیم و با مناسب ترین قیمت است.

نوشته های مشابه

ضخامت ۳ میل ورق های ام دی اف از ابعاد پر استفاده و پر کاربرد این صفحات می باشند. MDF ببا ضخامت ۳ میل کاربردهای فراوانی در بخش های مختلف تولید دکوراسیون داخلی داند. کارخانه های ایرانی انواع مختلفی از این محصولات را تولید و به بازار ارائه می کنند. بیشترین میزان تولید و استفاده از این محصولات مربوط به نوع پرینتی و رنگ سفید ورق های ۳ میل است. تولید ورقها در روش پرینتی همانطور که از نام آن ها نیز مشخص است به روش پرینت و چاپ رنگ بر روی ام دی اف خام صورت می گیرد. قیمت این محصولات مناسب تر و مقاومت و کیفیت آن ها نیز بالاتر است.

کارخانه تولید ورق ۳ میل ام دی اف

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع ام دی اف پرینتی در سایز های مختلف از جمله ورق ۳ میل می باشد. این تولیدی بزرگ محصولات خود را با استفاده از متریال ایرانی و خارجی با کیفیت بالا تولید می کند. انواع ورق های سوماترا، واناچای، پویا، رهاسان و غیره در تولید ام دی اف ۳ میل این برند به کار می رود. پالتهای بسته بندی ام دی اف ۳ میل برین چوب شامل ۲۵۰ ورق با ابعاد ۱۸۳*۲۴۴ می باشد.

خرید عمده ورق ۳ میل ام دی اف

برای خرید ورق ام دی اف ۳ میل به صورت عمده و مستقیم می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. انواع ورق ام دی اف با مغز ایرانی و خارجی از طریق تیم فروش به صورت مستقیم به فروش می رسد. عرضه مستقیم این محصولات با مناسب ترین قیمت و با تخفیفات ویژه بر اساس حجم سفارش صورت می گیرد. اطلاعات مورد نیاز از جمله لیست قیمت محصولات، زمان بندی ارسال بار و مواردی از این دست از طریق کارشناسان فروش این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا