صفحه کابینت

صفحه کابینت MDF آرین سینا

صفحه کابینت ام دی اف آرین سینا

صفحه کابینت MDF آرین سینا با تنوع طرح و ابعاد بالا، در دو سایز استاندارد و سفارشی تولید میشود. عرضه این محصولات با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف استفاده بسیار اسانی دارد. وزن این محصولات سبک بوده و از تنوع طرح و سایز بالایی برخوردارند. این محصولات با قیمت بسیار مناسب ترین از صفحات سنگ و چوب طبیعی به فروش می رسند. به همین دلیل این محصولات پرفروش ترین صفحات موجود در بازار کشور هستند. کارخانه های ایرانی مختلف انواع صفحه کابینت را با مغز ام دی اف و روکش ایرانی و خارجی تولید می کنند. برین چوب یکی از تولید کننده های صفحه کابینت مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال در کشور می باشد. این تولیدی محصولات خود را با انواع متریال ایرانی و خارجی مانند MDF آرین سینا تولید و عرضه می کند.

صفحه کابینت MDF آرین سینا با برند برین چوب با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می شود. تولید این محصولات با استفاده از انواع روکش وایا و اچ پی ال آرتاویل روکش زنی می شوند. صفحه کابینت MDF آرین سینادارای دو سایز استاندارد و سفارشی از ضخامت ۳، ۵ و بالاتر و عرض ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر، طول ۳۶۰ تا ۴۱۰ سانتیمتر به تولید می رسد. عرضه این محصولات به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت از طریق تیم فروش مجموعه انجام می شود.

خرید مستقیم صفحه کابینت MDF آرین سینا

برای خرید صفحه کابینت ام دی اف با مغز ام دی اف خام آرین سینا با شماره های بخش فروش تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده انجام راهنمایی های لازم در رابطه با لیست قیمت صفحات آرین سینا، لیندا، پارس، پنل پلاس و غیره هستند. اطلاعات بیشتر را درباره شرایط اخذ امتیاز نمایندگی، تخفیف ویژه آخر فصل، زمان بندی ارسال بار و غیره را از همین طریق دریافت نمایید. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا