صفحه کابینت

صفحه کابینت MDF پنج سانتی

صفحه کابینت مغز MDF پنج سانتی

صفحه کابینت MDF پنج سانتی جزو گروه صفحات کابینت با ضخامت سفارشی میباشند. این محصولات با طول ۳۶۶ تا ۴۱۰ و عرض ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر تولید میشوند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت مغز MDF در حال حاضر بیشترین میزان تولید و فروش را در کشور دارد. این محصولات متشکل از ورق ام دی اف خام، روکش اچ پی ال ضد اب، چسب و مواد مخصوص و غیره می باشند. هر کدام از این متریال به کار رفته در تولید ویژگی های کاربردی فراوانی به صفحات اضافه کرده اند. سبک بودن وزن و امکان تحمل ضربه و فشار به خاطر استفاده از MDF بعنوان مغزی اصلی می باشد. روکش اچ پی ال استفاده شده نیز ضد اب بوده و صفحات تولید شده را در برابر نفوذ آب و رطوبت عایق می سازد. علاوه بر این رویه های HPL دارای تنوع طرح و رنگ بسیار بالا هستند. این محصولات شامل انواع رنگ های طرح چوب، طرح سنگ و غیره هستند. تمامی رنگ های موجود در سمپل رنگ بندی صفحات با انواع ابعاد ۳، ۷ و پنج سانتی تولید می شوند.

خرید صفحه کابینت MDF 5 سانتی

صفحه کابینت MDF با انواع ابعاد پنج سانتی و سه سانتی و سایزهای بزرگتر سفارشی جزو تولیدات کارخانه برین چوب می باشد. این محصولات با استفاده از انواع متریال درجه یک ایرانی و خارجی و توسط خطوط تولید مجهز به به روز ترین تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند. قیمت فروش انواع صفحه کابینت MDF پنج سانتی با برند برین چوب به علت عرضه مستقیم بسیار مناسب می باشد. عرضه انواع صفحه کابینت MDF پنج سانتی با مغز آرین سینا، پارس و غیره و همچنین انواع مغز های خارجی به صورت عمده از طریق شماره های بخش فروش مجموعه صورت می گیرد.

برای خرید انواع صفحه کابینت مغز ام دی اف و صفحات مغز پلی وود با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش اطلاعات مورد نیاز درباره لیست قیمت محصولات، تخفیفات ویژه بر اساس حجم سفارش و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا