صفحه کابینت

صفحه کابینت با طرح کورین

صفحه کابینت با طرح کورین جزو طرح های ترند ۲۰۲۱ می باشد. صفحه طرح کورین با رنگ های تیره و روشن در انواع سبک های طراحی داخلی به کار می رود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت های کورین از جدیدترین مدلهای صفحات در بازار هستند. این محصولات ترکیب ویژه ای از سنگ  هستند که اصطلاحاً به آن ها سنگ مصنوعی نیز گفته می شود. این محصولات دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب، حرارت، ضربه و خط و خش هستند. رنگ های این صفحات با پترن های مشابه سنگ طبیعی و شنی می باشد. این محصولات از نظر زیبایی و طرح و رنگ و مقاومت بالایی که دارند برای استفاده بعنوان صفحه کابینت بسیار مناسب اند. تنها نکته متفی که درباره این محصولات وجود دارد قیمت فروش بالای آن ها می باشد. نمونه های باکیفیت این محصولات وارداتی بوده و با قیمت بسیار بالای به فروش می رسند.

صفحه کابینت طرح کورین

بیشترین میزان تولید و استفاده از صفحه کابینت در ایران مربوط به صفحات با روکش اچ پی ال و مغز ام دی اف می باشد. این محصولات از وزن سبک و تنوع طرح بالایی برخوردارد هستند. همچنین می توان آن ها را در انواع سایز و مدلهای متنوع تولید کرد. روکش اچ پی ال به کار رفته در این محصولات مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و حرارت دارند. نکته دیگری که درباره این صفحات وجود دارد قیمت فروش بسیار مناسب آن ها است. این محصولات در انواع طرح های سنگ، چوب و ساده تولید می شوند. با ترند شدن استفاده از صفحات با طرح کورین، نمونه های بیشتری از این مدل به سمپل رنگ جدید صفحات اضافه شده است.

صفحه کابینت طرح سنگ کرم شنی
صفحه کابینت طرح کورین تیره
صفحه کابینت رنگ سامان یولی برین چوب

برای دانلود فایل کامل سمپل رنگ بندی صفحه کابینت ام دی اف به صورت فایل پی دی اف به بخش سمپل رنگ صفحات مراجعه کنید.

خرید صفحه کابینت با طرح کورین

برای خرید انواع صفحه کابینت با طرح کورین، طرح سنگ طبیعی، چوب، ساده و غیره با بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. انواع صفحه کابینت ضد آب با قیمت مناسب به صورت مستقیم از کارخانه توسط تیم فروش مجموعه عرضه می شود.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا