صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت ام دی اف

انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت ام دی اف با رنگ بندی متنوع به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت به سراسر کشور ارسال می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف خود یکی از انواع صفحات موجود در بازار ایران است. این محصولات به علت قیمت بسیار مناسب و و یژگی های کاربردی زیادی که دارند آمار فروش بیشتری از سایر مدلها دارند. صفحه کابینت ام دی اف از نظر ویژگی های ظاهری و مواد تشکیل دهنده دارای انواع مختلفی هستند:

ابعاد و اندازه: صفحه کابینت ام دی اف از نظر سایز در دو گروه سفارشی و استاندارد تولید می شود. ابعاد استاندارد همان ابعاد معمولی است که در تولیدات ایرانی کابینت استفاده می شود. ضخامت ۳ یا ۵ سانتیمتری، طول ۴۱۰ و عرض ۶۵ سانتیمتری ابعاد استاندارد مورد استفاده در ایراتپن است. ابعاد سفارشی نیز بسته به نیاز و سلیقه مشتری با ابعاد بزرگتر یا کوچکتر ساخته می شوند.

طرح و رنگ: صفحه ام دی اف را با روکش اچ پی ال تولید می کنند. این روکش اچ پی که خاصیت ضد آب بودن نیز به صفحه می بخشد دارای انواع طرح و رنگ مختلف است. مدلهای مختلف صفحه کابینت طرح سنگ، طرح چوب، طرح شنی، طرح کورین، گلکسی، ساده، فانتزی و غیره در سمپل صفحه کابینت ام دی اف وجود دارد.

مغز خام: ام دی اف خام به کار رفته در تولید این محصولات نقش مهمی در کیفیت نهایی کار دارد. انواع مغز خام ایرانی و خارجی در ساخت صفحات به کار برده می شود. البته در حال حاضر نمونه های ایرانی مانند صفحه کابینت مغز آرین سینا آمار استفاده بالایی دارند. زیرا از نظر کیفیت با نمونه های خارجی برابری می کنند و قیمت مناسبی نیز دارند.

موارد دیگری نیز هستند که در تعیین درجه کیفی و  کارآیی صفحه کابینت ام دی اف خوب تاثیر گذار می باشند.

خرید صفحه کابینت

برای خرید صفحه کابینت با مغز ایرانی و خارجی به صورت عمده و به مناسب ترین قیمت می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. اطلاعات تکمیلی درباره خرید محصولات، لیست قیمت و غیره از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا