صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت براق

قیمت صفحه کابینت ام دی اف براق

قیمت صفحه کابینت براق عرضه شده توسط کارخانه برین چوب نسبت به درجه کیفی قابل قبولی که دارد بسیار مناسب میباشد.

نوشته های مشابه

یکی از مهمترین ویژگی های مثبت صفحه کابینت ام دی اف امکان تولید در انواع رنگ بندی متنوع و زیبا میباشد. این محصولات را می توان با طرحهای متفاوتی روکش زنی کرد. نکته مثبت دیگری که درباره همین تنوع مدل و طرح وجود دارد این است که روکش های اچ پی دارای دو نوع مات و براق هستند. بنابراین هر رنگ از این محصولات را می توان در دو نوع مات و یا براق تولید کرد. درباره ویژگی ها و قیمت صفحه کابینت مات پیش تر توضیحاتی ارائه شده است. در این بخش اطلاعاتی درباره شرایط و قیمت عرضه انواع صفحات مغز ام دی اف با روکش اچ پی ال براق به شما ارائه کنیم

صفحه کابینت با روکش براق معمولاً با قیمت بالاتری از سایر نمونه ها به فروش می رسد. اختلاف قیمت این دو نوع روکش ممکن است در برند های مختلف متفاوت باشد. دامنه تفاوت نرخ فروش صفحه کابینت اچ پی ال براق با نوع دیگر از ۱۰تا ۳۰ هزار تومان میباشد. در بخش هایی که ممکن است نورپردازی فضا ضغیف باشد استفاده از متریالی مانند ام دی اف و یا صفحه کابینت براق به نورگیر تر شدن محیط بسیار کمک خواهد کرد. ترجیح استفاده از هر کدام از مدلها به نیاز و سلیقه مشتری بستگی دارد.

فروش صفحه کابینت براق

برند برین چوب عرضه کننده انواع طرح و مدلهای صفحه کابینت با روکش اچ پی ال براق میباشد. انواع طرح چوب، سنگ، فانتزی، گلکسی، ساده و غیره در سمپل رنگی برین چوب وجود دارد. اختلاف قیمت نوع مات و براق صفحه کابینت ام دی اف این برند ۱۰هزار تومان است. به علت تنوع سایز و مدل و همچنین تغییرات قیمت امکان اعلام نرخ فروش به صورت دقیق درسایت وجود ندارد. اما می توانید از طریق تماس تلفنی با مشاوران بخش فروش کارخانه از قیمت به روز محصولات مطلع شوید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا