صفحه کابینت

صفحه کابینت مدل سنگ

صفحه کابینت مدل سنگ از مدلهای محبوب و پر فروش صفحه کابینت است. انواع طرح های سنگ تیره و روشن در سمپل رنگ بندی برین چوب وجود دارد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت مدل سنگ و مدل چوب که از متریال طبیعی تولید می شوند از قدیمی ترین مدلهای مورد استفاده در دکوراسیون آشپزخانه است. در سالهای گذشته طرح های متنوعی از این محصولات با جنسهای سنگ معدنی، سنگ مصنوعی، انواع گرانیت، مرمر، کورین، کوارتز و غیره به بازار عرضه شد. هر کدام از این صفحات دارای تنوع رنگ، قیمت فروش، مقاومت و ویژگی های متفاوت از یکدیگر هستند.

معمولاً قیمت صفحاتی مانند کورین و کوارتز که متریال صفحه کابینت مدل سنگ جدید تری هستند بالاتر می باشد. به بیان دیگر قیمت فروش بسیار بالا و کمیاب بودن نمونه های اصل و با کیفیت از ویژگی های منفی و بزرگ این متریال است. مقاومت بالا و رنگ بندی زیبا نیز از ویژگی های مثبت این محصولات می باشد.

صفحه کابینت طرح سنگ جدید

صفحه کابینت با طرح سنگ از نمونه های جدید عرضه شده به بازار است. این صفحات با انواع طرح های سنگ، کورین و غیره تولید می شوند. مغز خام به کار رفته در تولید این محصولات تایل های ضد آب پلی وود و یا ورق های ام دی اف خام است. روکش اچ پی ال به کار رفته در ساخت این محصولات ضد آب بوده و خاصیت مقاومت در برابر حرارت نیز دارد. صفحه کابینت مغز ام دی اف یا پلی وود به علت استفاده از متریال مناسب شامل چند ویژگی مثبت هستند. قیمت مناسب اولین و یکی از اصلی ترین ویژگی های موجود است.

صفحه کابینت طرح سنگ تیره
صفحه کابینت طرح سنگ امپریا مشکی

وزن سبک به علت نوع مغز خام به کار رفته و مقاومت و کیفیت بالا به علت به کارگیری روکش اچ پی ال نیز ویژگی مثبت دیگر است. کارخانه های مختلف ایرانی انواع این صفحات را مانند صفحه کابینت مدل سنگ، چوب، ساده و غیره تولید می کنند.

صفحه کابینت طرح سنگ سنگ سیروس
صفحه کابینت طرح سنگ کرم شنی

برای خرید صفحه کابینت ضد آب مدل سنگ یا سایر طرح ها می توانید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش لیست قیمت محصولات را بر اساس ابعاد سفارش و متریال در اختیار شما قرار خواهند داد. لیست تخفیف بر اساس حجم سفارش نیز از همین طریق به اطلاع می رسد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا