ام دی اف 3 میل

فروش ورق ۳ میل پرینتی

فروش ورق ام دی اف 3 میل پرینتی

فروش ورق ۳ میل پرینتی با مناسب ترین قیمت آغاز شد. برین چوب با کیفیت ترین ورق ۳ میل پرینتی را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

نوشته های مشابه

ورق ۳ میل یکی از ابعاد پر استفاده ام دی اف  در ایران می باشد. این محصول برای تکمیل سازه هایی که با ام دی اف ۱۶ میل و غیره ساخته شده اند استفاده می شود. ساخت لوازم تزئینی، ساخت تابلوهای دکوراتیو و غیره از موارد مصرف این محصولات است. همچنین به علت حکاکی آسان و مرتب این محصولات با دستگاه های CNC و لیزر، از این محصولات برای ساخت تابلو و مواردی از این دست استفاده می کنند. ورق ام دی اف ۳ میل در انواع مختلفی تولید می شود. جدید ترین مدل تولید شده در ایران ام دی اف ۳ میل پرینتی است.

همانطور که از نام این ورق مشخص است، تولید آن به روش پرینت رنگ روی ام دی اف خام صورت می گیرد. بیشترین میزان تولید ۳ میل پرینتی در ایران با توجه به میزان مصرف و نیاز بازار فروش مربوط به رنگ سفید می باشد. معمولاً نمونه های رنگی این محصولات را با روش روکش زنی و ملامینه کردن تولید می کنند. کیفیت نوع پرینتی ورق ۳ میل بالاتر بوده و قیمت فروش آن ها نیز بسیار مناسب تر است. فروش این محصولات در بازار داخلی و صادرات آن به بازار کشورهای همسایه نیز بیشتر از نوع پرینتی و از رنگ سفید می باشد.

ورق ۳ میل برین چوب

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع ورق ام دی اف با ابعاد مختلف است. ۳ میل تولید شده توسط این مجموعه از نظر کیفیت در بازار کم نظیر می باشد. استفاده از متریال بسیار با کیفیت و تولید توسط خطوط ساخت پیشرفته و به روز باعث شده است تا خروجی نهایی به لحاظ مرغوبیت در بالاترین درجه قرار بگیرد. قیمت فروش این محصولات نیز نسبت به درجه کیفی بسیار مناسب و به صرفه است. برای اطلاع از لیست قیمت فروش عمده محصولات، شرایط اخذ نمایندگی و مواردی از این دست می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا