صفحه کابینت

صفحه کابینت عمده

عرضه صفحه کابینت عمده

صفحه کابینت عمده با قیمت مناسب به صورت مستقیم از کارخانه عرضه میشود. انواع صفحه عمده مغز ایرانی و خارجی با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

انواع مختلف صفحه کابینت در کشور تولید شده و به فروش می رسد. برای خرید صفحه کابینت می توان بر اساس طرحف رنگ، کیفیت، ابعاد و در نظر گرفتن فاکتورهای مهمی مانند قیمت می توان از بین نمونه های موجود انتخاب انجام داد. صفحه کابینت عمده توسط نمایندگی های کارخانه ها و یا از طریق خود تولید کننده به فروش می رسد.

تولید کننده صفحه کابینت

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت می باشد. تولیدات این برند داری تنوع بالایی از نظر مغز خام، روکش اچ پی ال، طرح و رنگ، سایز و ابعاد و قیمت دارد. می توانید نسبت به خرید عمده صفحه کابینت با انواع مغز و روکش ایرانی و خارجی با قیمت های مختلف اقدام نمایید. مغز خام به کار رفته در تولید صفحات این کارخانه از انواع نمونه های ایرانی مانند آرین سینا، پویا، لیندا، پارس، وینا و غیره و ام دی اف های خارجی مانند پنل پلاس، واناچای و غیره می باشند. روکش اچ پی ال وایا و HPL آرتاویل نیز در تولید این محصولات به کار می رود.

صفحه کابینت طرح گرانیت
صفحه کابینت طرح گرانیت
صفحه کابینت طرح گرانیت

هر یک از صفحات برین چوب دارای کد رهگیری و اصالت کالا می باشد. با استفاده از این کدها می توانید در صورت داشتن هر گونه نارضایتی از کیفیت تولید محصولات نسبت به مرجوع کردن کالای خریداری شده اقدام نمایید. اجرای این طرح مهر تاییدی بر ادعای برین چوب در زمینه کیفیت تولید محصولات است.

صفحات برین چوب دارای دو ابعاد استاندارد و سفارشی از عرض ۶۵ تا ۱۲۰، طول ۳۶۰ تا ۴۱۰ سانتیمتر. این محصولات با ضخامت ۳ و ۵ به صورت استاندارد و بالاتر از ۵ به صورت سفارشی و عمده تولید می شوند.

ابعاد صفحه کابینت

برای خرید صفحه کابینت عمده می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با لیست قیمت محصولات به صورت عمده و خرده، زمان بندی ارسال سفارش و غیره می باشند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا