صفحه کابینت

جدیدترین صفحه روی کابینت

جدیدترین مدل صفحه روی کابینت

جدیدترین صفحه روی کابینت نوع تولید شده با MDF و روکش HPL میباشد. این محصولات دارای کیقیت بالا، قیمت ارزان و تنوع طرح هستند.

نوشته های مشابه

بهترین صفحه برای روی کابینت صفحه ایست که دارای جدیدترین مدل، تنوع رنگ، استحکام بالا و ویژگی هایی از این دست باشد. کارخانه های ایرانی و خارجی انواع مختلفی از صفحه کابینت را تولید و به بازار عرضه می کنند. صفحه روی کابینت مغز ام دی اف یکی از جدیدترین مدلهای صفحه روی کابینت موجود در کشور است. این محصولات با استفاده از مغز خام ام دی اف و روکش مخصوص اچ پی ال ساخته می شوند. علت اصلی فروش بالای این محصولات در ایران این است که در کنار داشتن مقاومت و کیفیت بالا به قیمت بسیار مناسب تری از سایر جنسهای موجود به فروش می رسند.

کارخانه های ایرانی در بازار رقابت با یکدیگر نمونه های بسیار باکیفیتی را تولید کردند که باعث شد خرید از این برند های ایرانی رواج پیدا کند. در حال حاضر واردات این محصولات از کشورهایی مانند ترکیه به حداقل رسیده است. البته برخی از کارخانه های ایرانی از ام دی اف خام خارجی برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند.

کارخانه صفحه کابینت برین چوب

برین چوب تولید کننده انواع صفحه روی کابینت مغز ام دی اف با روکش HPL در کشور است. این کارخانه جدیدترین صفحه روی کابینت را با قیمت مناسب عرضه می کند. ساخت این محصولات در خطوط ساخت مجهز به تکنولوژی روز دنیا و با مواد اولیه درجه یک صورت می گیرد. هر یک از صفحات برین چوب دارای کد رهگیری و شناسنامه محصولی مجزاست. با استفاده از این کدها شما می توانید در صورت بروز هر گونه نارضایتی از کیفیت محصولات نسبت به مرجوع کردن آن اقدام نمایید. این اقدام شرکت برین چوب در جهت پشتیبانی کامل پس از فروش ار محصولات و ایجاد اعتماد نسبت به کیفیت محصولات برای مشتریان است.

صفحات برین چوب با جدیدترین طرح با ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتری به صورت استاندارد ساخته می شود. طول این محصولات ۴۱۰ سانتیمتر و عرض آن ۶۰ سانت می باشد. ابعاد دیگر نیز به صورت سفارشی تولید و عرضه می شود. برای تهیه جدیدترین سمپل رنگ بندی صفحه روی کابینت، اطلاع از قیمت ها و یا ثبت سفارش خرید با بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا