صفحه کابینت

صفحه کابینت طرح شنی

صفحه کابینت طرح شنی جدید

صفحه کابینت طرح شنی با انواع رنگ های سفید شنی، سیاه شنی، کرم شنی و غیره به صورت عمده با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

نوعی از صفحه کابینت که طرح های متنوع و به روز تری داشته باشد در بین خریداران محبوبیت بیشتری دارد. هر چه رنگ های یک سمپل رنگ بندی متنوع و به روز تر باشد خریدار می تواند آزادانه تر، طبق نیاز و سلیقه انتخاب کند. صفحه کابینت ام دی اف متنوع ترین طرح ها را در انواع طرح چوب، طرح سنگ، طرح شنی، ساده و غیره دارا می باشد. این محصولات را می توان در انواع ابعاد استاندارد و سایز های سفارشی خریداری کرد. صفحه کابینت طرح شنی یکی از زیباترین و پر استفاده ترین طرح ها در میان مدلهای مختلف صفحه کابینت می باشد. دسته بندی صفحه کابینت طرح شنی خود دارای چندین طرح مختلف دیگر است. طرح سفید شنی، سیاه شنی و کرم شنی از پر استفاده ترین و معروف ترین صفحات ام دی اف در بازار هستند.

صفحه کابینت طرح سفید شنی
صفحه کابینت طرح سیاه شنی مشکی شنی
صفحه کابینت طرح کرم شنی

این سه طرح را می توان با انواع کابینت در رنگ های تیره و روشن به کار برد. یکی از ویژگیهای مثبت صفحه کابینت طرح شنی همین است که می توان آن را به راحتی با انواع رنگ های زیبا ترکیب کرده و به کار برد. در چند سال اخیر و با محبوبیت صفحات با طرح سنگ کورین در بازار، صفحه کابینت شنی آمار باستفاده بالاتری به دست آورد. زیرا این صفحات شباهت زیادی به نوع کورین با طرح شنی دارند. صفحه طرح شنی جایگزین ارزان قیمت و با دوامی برای سنگ های طبیعی گران قیمت می باشند.

خرید صفحه شنی

برای خرید صفحه کابینت سفید شنی، سیاه شنی و کرم شنی با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. خرید انواع صفحه با ضخامت ۳، ۵ و ۷ سانتی در انواع ابعاد سفارشی و سایز استاندارد از این طریق امکان پذیر می باشد. ارسال بار پس از ثبت سفارش، در سریع ترین زمان به سراسر کشور صورت می گیرد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا