صفحه کابینت

صفحه کابینت طرح سنگ گرانیت

صفحه کابینت طرح سنگ گرانیت با انواع رنگهای روشن و تیره در سمپل برین چوب وجود دارد. کاتالوگ رنگهای جدید طرح سنگ ۲۰۲۲ را از طریق لینک زیر دریافت کنید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت با طرح و نقش سنگ از مدل های ترند چند سال اخیر است. این صفحات را می توان در آشپزخانه هایی با انواع طراحی ساده، کلاسیک و مدرن به کار برد. مدل های متنوع این محصولات پاسخگوی نیاز انواع سلیقه ها و سبک ها می باشد. انواع سنگ کورین، کوارتز، مرمر، گرانیت و غیره با تنوع رنگ در بازار وجود دارد. قیمت فروش و کیفیت هر کدام از این محصولات با یکدیگر متفاوت است. صفحه کابینت طرح سنگ گرانیت با مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال یکی از جدیدترین نمونه های بازار است. صفحات ام دی اف به دلیل کیفیت و قیمت بسیار مناسب همواره از نمونه های پر فروش بازار بوده است. طراحی نمونه های جدید با تنوع رنگ بالا به محبوبیت این محصولات افزوده است.

تولید کننده صفحه کابینت ضد آب

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف با روکش اچ پی ال ضد آب می باشد. تولیدات این برند از بهترین متریال ایرانی و خارجی تولید شده اند. صفحات برین چوب در دو گروه سایز استاندارد و سفارشی عرضه میشوند. انواع رنگ بندی طرح های چوب، ساده و سنگ گرانیت، سنگ کورین و غیره در سمپل رنگ بندی صفحه کابینت این برند وجود دارد. صفحات با طرح های متنوع با چندین نوع روکش مات، براق، سوپر مات و برجسته تولید و عرضه می شوند.

صفحه کابینت سنگ کرم گرانیت
صفحه طرح گرانیت تیره
صفحه کابینت گرانیت سیروس

صفحه کابینت طرح سنگ گرانیت برند برین چوب با چندین طرح مختلف در رنگ بندی های متنوع وجود دارد.

صفحه کابینت طرح سنگ والریا گرانیت
صفحه کابینت سنگ ایتالیا گرانیت
صفحه کابینت طرح سنگ گرانیت

برای مشاهده رنگ بندی جدید محصولات برین چوب می توانید فایل رنگ بندی را از بخش کاتالوگ رنگ دانلود نمایید. برای خرید انواع صفحه کابینت ام دی اف با قیمت مناسب به صورت عمده و مستقیم می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت انواع صفحه کابینت طرح سنگ گرانیت با مغز ایرانی و خارجی از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا