صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ۳ سانت

قیمت صفحه کابینت ضد آب3 سانتی

قیمت صفحه کابینت ۳ سانت با مغز ایرانی و خارجی متفاوت است. هر کدام از این محصولات یاا روکش ضد آب تولید و با قیمت مناسب عرضه می شود.

نوشته های مشابه

تولید در طرح و رنگ متنوع و ابعاد مختلف از ویژگی های مثبت و کاربردی صفحه کابینت ام دی اف است. این محصولات را می توان با طول و عرض و ضخامت های مختلف تولید کرد. ابعاد استاندارد صفحات در ایران طول ۴۱۰، عرض ۶۰ و ضخامت های ۵ و ۳ سانت می باشد. ابعاد سفارشی نیز به ضخامت های بیشتر از ۵ و ابعادی خارج از سایز های استاندارد گفته می شود. بیشترین میزان استفاده از صفحه کابینت مربوط به ابعاد ۵ و ۳ سانت می باشد. صفحه کابینت سه سانتی از دوبل کردن ام دی اف ۱۶ میل و پرس روکش اچ پی ال تولید می شود. ضخامت دقیق این محصولات ۳۲ میلیمتر است که در بازار بعنوان ۳ سانت شناخته شده است.

قیمت صفحه کابینت ۳ سانت به گزینه های مختلفی بستگی دارد. نوع مغز خام و روکش به کار رفته در تولید صفحات اصلی ترین تاثیر را بر کیفیت و قیمت محصولات دارد. صفحه کابینت ها در کارخانه های ایرانی از انواع ام دی اف خام ایرانی و خارجی تولید می شوند. نمونه های تولید شده با ورقهای خارجی به نرخ بالاتری عرضه می شوند. نمونه های ایرانی نیز بسته به نوع برند و کیفیت مواد اولیه دارای قیمت های مختلفی است. ام دی اف آرین سینا، لیندا، پارس، پویا و غیره از مغزهای خام ایرانی هستند. پنل پلاس، واناچای و غیره نیز از ام دی اف های خارجی به کار رفته در تولیدات هستند. روکش اچ پی ال به کار رفته در ساخت این محصولات نیز دارای برندها و مدلهای مختلفی هستند که استفاده از هر کدام در قیمت تمام شده محصول تاثیرگذار می باشد.

خرید صفحه کابینت عمده

برای خرید صفحه کابینت ۳ سانت و ۵ سانتی به صورت عمده با قیمت مناسب می توانید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز به مشتریان گرامی می باشند.

صفحه کابینت ام دی اف برین چوب

لیست قیمت صفحه کابینت ۳ سانت، ۵ سانت و ابعاد سفارشی با روکش و مغزهای ایرانی و خارجی از این طریق در اختیار شمار قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا