صفحه کابینت

صفحه کابینت سیروس

صفحه کابینت طرح سیروس

صفحه کابینت سیروس طرحی از صفحه کابینت ام دی اف با روکش اچ پی است. طرح سیروس در دسته بندی طرح سنگ این محصولات قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت طرح سنگ جدیدترین و پرفروش ترین صفحه موجود در بازار است. این روزها این طرح از صفحات محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. انواع مدلهای صفحه کابینت طرح سنگ با تناژ رنگی تیره و روشن مورد استفاده قرار می گیرد. صفحه کابینت ام دی اف نیز با انواع روکش طرح سنگ تولید و عرضه می شوند. صفحه طرح کورین، مدل مرمر، سامان یولی و غیره از مدلهای پرفروش بازار هستند. هر کدام از این نمونه ها با روکش های مات و براق ساخته می شوند. یکی دیگر از صفحه کابینت های طرح سنگ بسیار پرفروش صفحه کابینت سیروس است. علت نامگذاری این سنگ ها به نام سیروس شکل رگه های آن است که به شکل ابرهای سیروس پراکنده هستند. این طرح یکی از زیباترین صفحات موجود در بازار است که با روکش شرکت آرتاویل تولید می شود.

صفحه کابینت سیروس نیز با دو روکش مات و براق توسط تولیدی های ایرانی عرضه می شود. کارخانه های ایرانی این محصولات را با دو نوع مغزی ام دی اف و مغز پلی وود ضد آب می سازند. عرض این صفحات به استاندارد ۶۵ سانتیمتر و ضخامت آن ۳  ۵ سانتیمتر است.

صفحه طرح سیروس برند برین چوب

کارخانه برین چوب صفحه کابینت رنگ سیروس را با دو طرح با رگه های متفاوت عرضه می کند. هر دوی این روکش ها در دو کد مات و براق تولید می شوند.

صفحه کابینت طرح سیروس و سنگ سیروس برند برین چوب در دو نوع سایز سفارشی و ابعاد استاندارد تولید می شوند. متریال به کار رفته در ساخت این محصولات از نمونه های درجه یک بازار بوده و کیفیت تولید ان بسیار بالا می باشد. قیمت فروش محصولات نسبت به سایر برندهای ایرانی و خارجی و همچنین نسبت به میزان کیفیت بالای آن بسیار مناسب می باشد. برای دریافت کاتالوگ رنگ بندی محصولات به صورت کامل، اطلاع از لیست قیمت به روز محصولات و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های بخش فروش برین چوب تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا