صفحه کابینت

صفحه کابینت ضد آب وایا

صفحه کابینت ضد آب روکش وایا

صفحه کابینت ضد آب وایا از با کیفیت ترین صفحات تولید شده در ایران می باشد. تنوع طرح و رنگ صفحه کابینت ضد اب وایا بالا بوده و فروش آن به قیمت مناسب صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت های ام دی اف از پر فروش ترین نمونه ها در بازار کشور هستند. این محصولات دارای تنوع طرح و رنگ، قیمت بسیار مناسب، امکان تولید در ابعاد متنوع، مقاومت در برابر نفوذ حرارت و رطوبت و گزینه های مثبت دیگری از این قبیل می باشند. روکش به کار رفته در تولید این محصولات از جنس اچ پی ال می باشد. استفاده از این روکش ها از اصلی ترین دلایل بالا بودن کیفیت صفحات است. روکش اچ پی ال ضد آب بوده و در انواع طرح و رنگ های متنوع تولید می شود. صفحه کابینت ضد آب وایا از با کیفیت ترین صفحات موجود در کشور است. HPL  برند وایا نماد سپاهان از درجه کیفی بالا و تنوع طرح برخوردارد می باشد. رنگ بندی محصولات این برند شامل انواع مدل های طرح سنگ، طرح چوب، ساده، فانتزی و غیره می باشد.  

برین چوب محصولات خود را با استفاده از روکش برند وایا که با کیفیت ترین اچ پی ال تولید شده در کشور است تولید می کند. به علت استفاده از متریال درجه یک و تولید در خطوط ساخت مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا، تولیدات این برند از نظر کیفیت جزو بهترین های بازار ایران می باشد. برین چوب محصولات خود را در انواع سایز های استاندارد و سفارشی تولید و با مناسب ترین قیمت عرضه می کند. سمپل محصولات وایا را می توانید از بخش کاتالوگ رنگ بندی دانلود کنید. با استفاده از کد محصولی و مشخصات موجود در سمپل محصولات نسبت به ثبت سفارش طرح مورد نظر خود اقدام نمایید.

خرید مستقیم صفحه کابینت ضد اب وایا

برای خرید انواع صفحه کابینت می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگرید. عرضه مستقیم و عمده محصولات از طریق تیم فروش مجموعه صورت می گیرد. اطلاعات بیشتر درباره لیست قیمت محصولات، زمان بندی ارسال بار، شرایط اخذ نمایندگی فروش محصولات و غیره از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا