صفحه کابینت

صفحه کابینت شرکت برین چوب

صفحه کابینت شرکت برین چوب اردبیل

صفحه کابینت شرکت برین چوب با تنوع رنگ و سایز بالا، با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می شود. فروش این محصولات به صورت عمده و با قیمت مناسب صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

کابینت آشپزخانه هم به لحاظ زیبایی و هم به لحاظ کاربردهای فراوانی که دارد اهمیت بسیاری در طراحی دکوراسیون داخلی منازل دارد. صفحه کابینت بخش تکمیل کننده و میزکار یونیت اصلی کابینت است. صفحات کابینت را با استفاده از متریال مختلفی تولید می کند. صفحه کابینت ام دی اف دارای ویژگی های بسیار کاربردی بعنوان صفحه تاپس می باشد. این محصولات نسبت به نمونه های دیگر موجود در بازار قیمت بسیار مناسب تری دارند. قیمت فروش مناسب در کنار تنوع رنگ، تنوع سایز و ابعاد، ضد آب بودن و ویژگیهایی از این قبیل صفحات مغز ام دی اف را به پرفروش ترین نوع بازار تبدیل کرده اند. کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود در کشور می باشد. محصولات این برند با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و در تنوع طرح و سایز بالا تولید می شوند.

ویژگی های صفحه کابینت برین چوب

کارخانه برین چوب بزرگترین تولیدکننده انواع فرآورده های ام دی اف از جمله صفحه کابینت مغز ام دی اف در شمالغرب کشور است. تولیدات این برند از نظر کیفیت ساخت، تنوع رنگ، تعدد سایز، جنس و مواد اولیه درجه یک می باشند.

درجه کیفی محصولات

برای تولید صفحه کابینت از انواع ام دی اف خام، روکش اچ پی ال، چسب و کاغذهای مخصوص استفاده می کنند. برین چوب برای ساخت محصولات خود انواع مواد اولیه با کیفیت ایرانی و خارجی را به کار می برد. همچنین خطوط تولید برین چوب مجهز دستگاه آلات به آخرین تکنولوژی روز دنیا می باشد. همین امر سبب می شود که کیفیت تولید این محصولات بسیار بالا باشد.

صفحه کابینت ام دی اف برین چوب

ابعاد متنوع

ابعاد صفحه کابینت شرکت برین چوب در دو سایز بندی کلی استاندارد و سفارشی تولید می شوند. ابعاد استاندارد این محصولات سایزهایی هستند که به صورت معمول در تولیدات ایرانی استفاده می شوند. معمولا عرض استاندارد صفحه کابینت در ایران ۶۰ سانتیمتر است و طول استاندارد نیز ۴۱۰ سانتیمتر. ضخامت پرفروش بازار کشور نیز ۳ و ۵ سانتیمتر می باشند. برین چوب امکان تولید صفحه کابینت با ابعاد ویژه را برای مشتریان فراهم کرده است. جهت رفاه حال مشتریان تیراژ اولیه خرید با ابعاد سفارشی توسط برین چوب در پایین ترین میزان ممکن تعیین شده است.

ابعاد استاندارد صفحه کابینت برین چوب
ابعاد سفارشی صفحه کابینت برین چوب

بسته بندی اصولی

خرید صفحه کابینت از شرکت برین چوب به صورت عمده و پالتی صورت می گیرد. بسته بندی اصولی محصولات باعث می شود که آسیبی به صفحات در هنگام بارگیری و حمل و نقل وارد نشود. انبار کردن و نگهداری محصولات پس از رسیدن به مقصد نیز بسیار آسان تر می شود.

پالت صفحه کابینت ام دی اف برین چوب

شناسنامه و بارکد محصولات

برین چوب به همراه هر ورق از صفحه کابینت خود یک شناسنامه اصالت کالا و بارکد انحصاری ارسال می کند. این شناسنامه شامل اطلاعات کامل محصولات، متریال به کار رفته، نوبت تولید، رنگ و سایز و غیره است. با استفاده از این دو برچسب می توانید در صورت بروز هر گونه نارضایت نسبت به مرجوع کردن کالای خریداری شده اقدام نمایید. این طرح برای اولین بار در کشور توسط شرکت برین چوب اجرا می شود. ارائه کد رهگیری و شناسنامه محصولی و پشتیبانی پس از فروش محصول مهر تاییدی بر ادعای برین چوب در زمینه کیفیت بی نظیر محصولات این برند است.

شناسنامه صفحه کابینت برین چوب
بارکد صفحه کابینت برین چوب

قیمت مناسب

برین چوب محصولات خود را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. قیمت عرضه این محصولات در مقایسه با نمونه های ایرانی و خارجی موجود در بازار و همچنین در مقایسه با کیفیت بالای محصولات بسیار مناسب می باشد. انواع صفحه کابینت ام دی اف با ابعاد سفارشی و استاندارد برند برین چوب با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان می رسد.

صفحه کابینت برین چوب اردبیل
صفحه کابینت برین چوب اردبیل

تنوع طرح و رنگ

یکی دیگر از ویژگی های مثبت محصولات شرکت برین چوب تنوع طرح و رنگ این محصولات می باشد. صفحات برین چوب در دسته بندی های رنگی مختلفی عرضه می شوند. صفحه کابینت طرح سنگ، صفحه کابینت طرح چوب، صفحه کابینت شنی، صفحات ساده و فانتزی در انواع رنگ های تیره و روشن در سمپل رنگ بندی صفحه کابینت برین چوب وجود دارد. در بخش زیر تعدادی از طرح های متنوع صفحات برند برین چوب را مشاهده می نمایید.

خرید صفحه کابینت برین چوب

برای خرید صفحه شرکت کابینت برین چوب، اطلاع از قیمت محصولات، اطلاع از شرایط ثبت سفارش، خرید صفحه کابینت با ابعاد سفارشی و اطلاعاتی از این قبلی می توانید با شماره های بخش فروش شرکت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات لازم به مشتریان گرامی می باشند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا