صفحه کابینت

خرید عمده صفحه کابینت سه سانتی

خرید صفحه کابینت سه سانتی

خرید عمده صفحه کابینت سه سانتی با قیمت مناسب به صورت مستقیم از طریق تماس با بخش فروش کارخانه امکان پذیر می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف دارای مدلهای متنوعی میباشد. این صفحات با ابعاد و اندازه های متنوع، و با تنوع رنگی بالا تولید می شوند. قیمت هر نوع صفحه کابینت بسته به نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید و ابعاد صفحات متفاوت است. برای مدلهای مختلف طراحی کابینت ضخامت های مختلفی از صفحات را به کار می برند. کوچکترین ضخامت صفحه کابینت ام دی اف ۳ سانت می باشد. انواع صفحه کابینت سه سانتی با طول و عرض مختلف و جنس مغزی متفاوت توسط کارخانه های ایرانی تولید می شوند.

کارخانه تولید صفحه کابینت ام دی اف

برین چوب تولیدکننده انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال می باشد. محصولات این برند از بهترین مواد اولیه ایرانی و خارجی تولید می شوند. تهیه صفحه کابینت سه سانتی، پنج سانتی و سایر سایزهای سفارشی این برند به صورت مستقیم از  خارجی درجه یک می باشد. ام دی اف آرین سینا، پارس، لیندا و انواع ورق خام خارجی از نمونه های به کار رفته در تولید این محصولات می باشند.

خرید عمده صفحه کابینت سه سانتی

برای خرید انواع صفحه کابینت (تولید شده با مغز ام دی اف و یا صفحات مغز پلی وود) سه سانتی و یا صفحات با ابعاد مختلف با برند برین چوب با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات لازم در خصوص لیست قیمت محصولات، تیراژ سفارش با ابعاد ویژه، زمان بندی ارسال بار، تخفیفات بر اساس حجم سفارش و غیره می باشند. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان و طبق زمان بندی اعلام شده در هنگام ثبت سفارش، به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا