صفحه کابینت

صفحه کابینت سامان یولی

صفحه کابینت ام دی اف سامان یولی

صفحه کابینت سامان یولی پر مصرف ترین رنگ در ایران است. صفحه کابینت سامان یولو جزو شیک ترین طرحهای سمپل کارخانه های ایرانی میباشد.

نوشته های مشابه

امکان تولید در طرح های متنوع در سبکهای متفاوت یکی از اصلیترین دلایل محبوبیت صفحه کابینت ام دی اف می باشد. این محصول را می توان در طرحهای سنگ، گلکسی، چوبی، ساده، فانتزی و غیره تولید کرد. با محبوبیت سنگهای مصنوعی و قیمت بالای آنها تقاضای صفحه کابینت ام دی اف مدل سنگی و گلکسی در بازار بسیار بالا رفت. صفحات سامان یولی یکی از مدلهایی است که شباهت زیادی به نمونه های سنگ و گلکسی دارد. این طرح را می توان در انواع سبکهای طراحی مانند مدرن، ساده، کلاسیک و غیره به کار برد.

صفحه کابینت سامان یولی به راحتی با انواع ورقهای رنگی در تنالیته تیره و روشن و طرح های چوب یا ساده ست می شود. ترکیب هوشمندانه و زیبای چند رنگ خنثی با رنگ کرمی در تنالیته های مختلف رنگ سامان یولی را به یکی از بی نظیرترین نمونه های موجود در سمپل ها تبدیل کرده است. تقریبا تمامی تولیدکنندگان ایرانی این مدل را در سمپل و تولیدات خود دارند. این محصول نیز مانند سایر مدل های صفحات ام دی اف در سایزهای مختلف ۳ سانتی و ۵ سانتی و با دو نوع روکش مات و براق به تولید می رسد.

خرید صفحه سامان یولی

برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت مغز ایرانی و خارجی می باشد. این مرکز انواع مختلفی از صفحات را با استفاده از مواد اولیه درجه یک به تولید می رساند. صفحات برند برین چوب از نظر درجه کیفی و قیمت فروش در کشور کم نظیر می باشند. صفحه کابینت طرح سامان یولی یکی از تولیدات پرفروش کارخانه برین چوب می باشد. برای خرید صفحات تاپس سامان یولو ۳ و ۵ سانتی تک لب و دو لب به صورت عمده و پالتی می توانید سفارشات خود را به صورت مستقیم و یا از طریق نمایندگیهای پخش برین چوب در سراسر کشور تهیه کنید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا